اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان
مراسم یادبود و بزرگداشت فرزاد خلیفه، روز سه شنبه ۲۳ خردادماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌گردد. فرزاد خلیفه علاوه بر ادبیات و شعر در حوزه اجرای تلویزیونی و کارگردانی و تهیه کنندگی تلویزیون نیز فعال بود
مراسم بزرگداشت روز آفریقا عصر یکشبنه ( ۷ خرداد ۱۴۰۲) با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علم و فن‌آوری رئیس جمهور و جمعی از سفرا و دیپلمات‌های آفریقایی مقیم ایران در مجموعه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز آفریقا با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و جمعی از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران برگزار شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح اقدامات معاونت زنان برای بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختران پرداخت.
۲۸ اردیبهشت، روز بزرگداشت حکیم عمر خیام
وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی در پیامی نوشت: فردوسی به ما آموخت عشق به ارزش‌ها و عشق به وطن و حفظ استقلالش، مقدم بر هر امر دیگری است.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از اجرای دو دیوارنگاره داستان‌های شاهنامه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی خبر داد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام برنامه‌های بزرگداشت روز ملی جمعیت گفت: شعار محوری این برنامه‌ها «ایران جوان بمان» و «سهم من از جوانی ایران» خواهد بود.
به مناسبت بزرگداشت روز معلم و تکریم اساتید و پیش‌کسوتان عرصه تعلیم و تعلم مراسمی با حضور رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در محل این دانشگاه برگزار شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای، روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی را تبریک گفت.
نابسامانی آرامگاه عطار یک روز پیش از بزرگداشت
مراسم بزرگداشت ۱۹ بهمن روز و بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۷ با حضور معاون اجرایی نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و پیشکسوتان این نیرو، در مدرسه علوی برگزار شد.
مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی
شهروندان یمنی ساکن الحدیده و ذمار مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.
شهروندان یمنی ساکن الحدیده و زمار مراسمی را به مناسب روز شهید در این کشور و با عنوان وفاداری به خون شهدا برگزار کردند.
آئین ملی بزرگداشت روز کتاب و کتاب خوانی
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
مراسم سومین روز شهادت سید فریدالدین معصومی فردا یکشنبه ۸ آبان ماه، در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در خیابان پاسداران برگزار می شود.
همزمان با روز ملی پارالمپیک، مراسم بزرگداشت این روز و روز آخر هفته پایانی پارالمپیک در ایران برگزار شد.
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که به درخواست نمایندگان و به منظور بزرگداشت کشته شدگان ناآرامی‌های بغداد، در پارلمان سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.
در بیانیه کانون تاکید شده است: «کانون کارگردانان سینمای ایران از جناب آقای صباغ زاده کارگردان پیشکسوت سینما، صمیمانه عذرخواهی میکند.» مهدی صباغ زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، پخش‌کننده و تدوین‌گر ایرانی کارگردان فیلم‌هایی چون خانه کاغذی، راه بهشت، سناتور و آفتاب نشین‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ