وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم فردوسی در پیامی نوشت: فردوسی به ما آموخت عشق به ارزش‌ها و عشق به وطن و حفظ استقلالش، مقدم بر هر امر دیگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران دلیل طولانی شدن مرمت مجسمه فردوسی را تشریح کرد.
مدیران باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با امیرحسین حسین‌زاده داشته‌اند و این ستاره جوان در مسیر بازگشت به استقلال قرار دارد.
مدیران باشگاه استقلال مذاکرات مثبتی با امیرحسین حسین‌زاده داشته‌اند و این ستاره جوان در مسیر بازگشت به استقلال قرار دارد.
معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست و چنانچه اقدامات ایمن‌سازی این مرکز ظرف یک ماه صورت نگیرد ساختمان را تعطیل می‌کنیم.
ترکی در حاشیه این بازدید، گفت: طبق گزارش مراجع نظارتی، سازمان بازرسی کل کشور و همچنین اعلام نظر سازمان نظام مهندسی و بررسی‌های میدانی مشخص شد، مرکز تجارت جهانی فردوسی از ایمنی لازم برخوردار نیست.
برای مشاهده عکس کودکی عادل فردوسی پور با ما در ادامه همراه باشید.
در اینجا سه عکس تاریخی از خیابان فردوسی یا علاءالدوله را می‌بینید که در اواخر دورۀ قاجار یا اوایل دورۀ پهلوی ثبت شده‌اند. (این عکس‌ها در اصل سیاه و سفید بوده‌اند و در این‌جا با استفاده از نرم‌افزار به صورت رنگی درآمده‌اند).
رئیس جمهور گفت: معرفی شخصیت و آثار گرانقدر حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار به تقویت هویت و خودباوری ایرانی و اسلامی و اعتلای حکمرانی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی می‌کند.
مستند «من یک دختر هستم، من یک پسر هستم» به عنوان برترین اثر ویدیویی «ایپس» معرفی شد.
خبرگزاری فارس در تحلیلی کوتاه دوباره از عادل فردوسی‌پور و برنامه نود انتقاد کرده است.
دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی گفت: در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که می‌توان آن را فضای جنگ نامید. گاهی در جنگ، افراد مجبور به انجام عملی می‌شوند که شاید دوست نداشته باشند.
عادل با ساخت هر برنامه همچنان به ما و مخاطبانش یادآوری می‌کند که او عادل فردوسی پور است، او اصل است و دیگران همواره از او کپی کردند و می‌کنند.
مردی که سال‌ها محبوب جامعه بوده و در محافل مختلف مورد تقدیر قرار گرفته، با طرح چند پرسش از یک بازیکن تیم ملی، «بازجو» و «آزارگر» نامیده شده است. حالا با دو روایت پیرامون «آقای گزارشگری فوتبال ایران» مواجه هستیم. یکی، صدایی از درون جامعه و برای جامعه و دیگر، بازجو خبرنگاری علیه خواست جامعه. این که کدام‌یک از این تفسیر‌ها صحیح است را هر شخص می‌توان از دریچه قضاوت خود بنگرد
عادل فردوسی پور در مراسم ختم کیومرث پوراحمد حضور پیدا کرد.
روزنامه همشهری به نقل از یکی از دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه در بلوار فردوس نوشته است: خودم با چشم دیدم چیزی از پنجره به داخل کلاس انداختند. کلاس ما مشرف به حیاط است و قطعا کسی که این کار را کرده در حیاط مدرسه بوده است.
اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فردوسی حداقل 3 میلیون تومان با پیش پرداخت 200 میلیون تومان است.
طبق اسناد تاریخی در سال ۱۳۱۲ شمسی دولت وقت ایران که در تدارک جشن «هزاره فردوسی» بود به این فکر افتاد که یکی از خیابان‌های پایتخت را به اسم فردوسی نامگذاری کند و از قضا قرعه به نام خیابان «علاءالدوله» افتاد.
فردوسی‌پور بازی‌های ایران در جام جهانی را گزارش نمی‌کند.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱، با حضور در مجتمع شهدای سلامت در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه علوم پزشکی و نشست پرسش و پاسخ سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد. / خبرگزاری دانشجو
عادل فردوسی‌پور در میان دانشجویان دانشگاه شریف سخنرانی کرد. / خبر فوری
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
ویدیویی از واکنش جالب معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی به هو شدن از سوی دانشجویان معترض را ببینید. / خبرگزاری دانشجو
سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: مجسمه ارزشمند فردوسی که از میراث فرهنگی شهر تهران شناخته می‌شود، ۶۳ سال پیش در سال ۱۳۳۸ توسط استاد ابوالحسن خان صدیقی در ایتالیا ساخته و به ایران منتقل شده و در طول شش دهه گذشته با توجه به شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا و برخی صدمه‌های محیطی با آسیب جدی مواجه شده که در مقابل، متاسفانه نسبت با نگهداشت اصولی، بهسازی و مرمت تخصصی آن اقدام موثری انجام نشده است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از مرمت و بهسازی مجسمه فردوسی با بکارگیری ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی تخصصی پس از ۶۳ سال از زمان ساخت این مجسمه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ