رویداد میدان موزه‌ها با مشارکت ۳۰ موزه در شهر تهران، فردا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
تیم تنیس روی میز زنان و مردان ایران مسابقه خود را در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در حالی به پایان بردند که این تیم اولین تجربه حضورش در این رویداد را تجربه کرد.
در حاشیه سی و هفتمین رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی، ۳ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و یک هلدینگ تجاری بزرگ منعقد شد.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
نخستین رویداد فن‌چالش صنعت هسته‌ای در راستای اجرایی کردن توافقنامه میان سازمان انرژی اتمی و معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد.
پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در ۲ گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.
تیم فوتبال امید ایران در کمتر از یک سال در سه رویداد رسمی و مهم به میدان خواهد رفت.
تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز برای چهار رویداد مهم سال 2023 آغاز کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران بعد از اینکه تیمش با تاخیر یک روزه راهی اندونزی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شد، گفت: تیم ما بدون هیچ تدارکاتی راهی این رویداد شد.
محققان دانشگاه جورجیا تک یک وضعیت کوانتومی جدید در ماده ای عجیب کشف کرده اند. در یک رویداد بی سابقه، محققان متوجه شدند ایجاد میدان مغناطیسی قابلیت رسانایی ماده را یک میلیارد درصد افزایش داد.
کاخ سفید امروز در خصوص مذاکرات میان رؤسای جمهور آمریکا و چین اعلام کرد که شاید این رویداد در آینده نه چندان دور به انجام برسد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: در عصر غارت ملی جوامع توسط فرهنگ سلطه غرب باید در این میدان غلبه کنید؛ رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس است؛ خرمشهرهای امروزی همین فضای مجازی است و شما باید فاتحان آن باشید.
مکان و زمان مسابقات قهرمانی کشور کوراش بانوان و آقایان مشخص و مقرر شد استان سمنان میزبان این رویداد باشد.
سردار سلامی گفت: عصر حاضر عصر سرقت ثروت فرهنگی جوامع توسط غرب است. در این میدان نباید اجازه غلبه دشمن را بدهید. این رویداد یک عملیات مانند عملیات‌های دفاع مقدس بود و خرمشهر‌های امروز در فضای مجازی است و جنگ امروز در ورای مرز‌های زمینی و دریایی است و جنگ امروز در فضای مجازی است.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: تیم‌های ملی هاکی روی یخ مردان به مسابقات دویژن ۳ جهانی و پیکارهای جهانی زیر ۱۸ سال مغولستان و تیم ملی بانوان به قهرمانی آسیا خواهد رفت.
این حادثه دقایقی قبل در یک منزل مسکونی در کوچه چهارم بهار در خیابان ورزش بوکان روبروی میدان فوتبال وحدت این شهر و بر اثر نشت گاز شهری روی داد.
چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و جهان در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی به میدان می‌رود.
دبیرکل فدراسیون والیبال می‌گوید میزبانی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا یک رویداد مهم برای ایران است
غرفه همراه اول از سوی ستاد برگزاری رویداد «کیش اینوکس ۲۰۲۲» از نظر میزان بازدید به‌عنوان غرفه برتر اعلام شد.
خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت ۱۳:۴۱ تا ۱۶:۹ دقیقه روی می‌دهد.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ