وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، تاکید کرد که کارلو آنچلوتی فصل آینده هم سرمربی کهکشانی ها خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
کارلو آنچلوتی برای دو ستاره مصدوم رئال که فصل را از دست داده‌اند پیغامی دلگرم‌کننده فرستاد.
کارلو آنچلوتی برای زوج دفاع میانی رئال مادرید در فصل پیش رو، تصمیم قطعی خود را گرفت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تکلیف سه پنالتی‌زن این تیم در فصل آینده را مشخص کرد.
کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آغاز فصل 24-2023 با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز دیدار خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی در پایان فصل 24-2023 مربی تیم ملی برزیل خواهد شد و در تاریخ فوتبال بعضا شرایط تیم‌ها با مربیانی که تاریخ انقضای مشخصی دارند، خوب پیش نرفته است.
منابع اسپانیایی نوشته‌اند که کارلو آنچلوتی از این بیم دارد که فصل 24-2023 را بدون مهاجم بزرگ شروع کنند که این خلاف وعده فلورنتینو پرز به او در جلسه ماه گذشته است.
کارلو آنچلوتی در فصل نقل و انتقالات تابستانی به دنبال یک مدافع راست و یک مهاجم گلزن در سطح کریم بنزما است؛ و دو بازیکن را برای این پست‌ها در نظر دارد.
با توجه به تصمیم کارلو آنچلوتی برزیلی‌ها برای داشتن او باید حداقل تا پایان فصل باشگاهی آینده صبر کنند.
کارلو آنچلوتی انتظار حمایت بیشتر داوران از وینیسیوس را دارد و باور نمی کند او در فصل جاری 10 کارت زرد در لالیگا گرفته است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با سلتاویگو درباره جدال تیمش با منچسترسیتی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد و گفت تنها تفاوت سیتی با فصل گذشته حضور ارلینگ هالند است.
رئال مادرید احتمالاً از بین توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو و رائول گونزالس، یک نفر را به عنوان سرمربی فصل بعد خود معرفی خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در فصل گذشته، جایزه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد.
کارلو آنچلوتی اطمینان دارد که بر خلاف سال 2015 تیمش در مقطع پایانی فصل افت نخواهد کرد و می توانند جام ببرند.
کارلو آنچلوتی درخشش دنی سبایوس را مهمترین دلیل متحول شدن رئال در خط میانی می داند و گفت که در فصل جاری بیشتر از فصل قبل جام خواهند گرفت.
فدراسیون فوتبال برزیل قصد دارد تا پایان این فصل رقابت‌های باشگاهی برای همکاری با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، صبر کند.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
کارلو آنچلوتی در واکنش به شایعه علاقه عربستانی ها به جذب لوکا مودریچ و کریم بنزما برای فصل بعد گفت که اسطوره های رئال باید همینجا بازنشسته شوند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از این که تیمش توانست با بازگشت به بازی برابر سویا پیروزی شود ابراز خوشحالی کرد.
کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 3-1 رئال برابر بارسا بسیار خوشحال بود و گفت که بر خلاف بازی برگشت فصل قبل ترکیبی منطقی را به زمین فرستاد و نتیجه اش را هم گرفت.
رئال با کارلو آنچلوتی هر هشت بازی ابتدایی خود در فصل جاری را پیروز شده و اگر در چهار بازی بعدی خود نیز پیروز شود، رکوردی تاریخی ثبت خواهد کرد.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، به صحبت های اخیر کارلو آنچلوتی در مورد آینده این فصل جالوروسی واکنش نشان داده است.
کارلو آنچلوتی، در کنفرانس خبری پیش از دیدار سوپرجام اروپا، فصل گذشته را بهترین فصل دوران فوتبالی‌اش خواند و گفت تیمش برای بازی با آینتراخت فرانکفورت آماده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ