دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدنه i ۷ Protection از فولاد زرهی ساخته شده و طبق گفته بی‌ام‌و، می‌تواند مهمات ۷.۶۲ X ۵۴ R را نگه دارد که گلوله‌های زره‌پوش هستند. برای محافظت در برابر گلوله، نمای بیرونی از آلیاژ فولادی تشکیل شده است، در حالی که سقف و زیر بدنه نیز از مواد زره پوش برای محافظت در برابر حملات هوایی و مواد منفجره ساخته شده است.
مطالعات نشان داده‌اند که هسته داخلی زمین ممکن است جامد، اما متلاطم باشد یا از یک آلیاژ فوق یونی عجیب ساخته شده باشد که در حالت بین مایع و جامد وجود دارد.
یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از لیتیوم ساخت باتری‌های مخصوص قلب است. این باتری‌ها البته یک‌بار مصرف بوده و قابل شارژ نیستند. ولی در باتری‌های قابل شارژ لیتیومی، در واقع ما با شکل آلیاژ یا نمک روبه‌رو هستیم. مانند خودروهای برقی که در آنها از اینگونه باتری‌ها که قابلیت شارژ دارند، استفاده می‌شود.
فومن - مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از بهره برداری پروژه طرح هادی روستایی خجکه آلیان فومن با حضور رئیس بنیاد مسکن خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان به بهره براری رسید.
آلیاژ‌های حافظه‌دار در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی از جمله برای ارتوپدی، مغز و اعصاب، قلب و عروق، لوازم و وسایل دندانپزشکی، ایمپلنت‌ها و همچنین فریم عینک ها، دستگاه‌های ایمنی حساس به دما و سیم‌های راهنما کاربرد دارند.
آلیاژ GRX-۸۱۰ در مقایسه با سوپرآلیاژهای چاپ سه‌بعدی پیشرفته کنونی، دو برابر قوی‌تر، بیش از ۱۰۰۰ برابر بادوام‌تر و دو برابر در برابر اکسیداسیون مقاوم‌تر است.
مس خواص ضد میکروبی زیادی دارد و می‌تواند باکتری‌های مضر برای سلامت انسان را از بین ببرد. به همین دلیل در بسیاری از نقاط دنیا تجهیزات اتاق بیماران و محل جراحی را از آلیاژ مس می‌سازند؛ بنابراین بد نیست ما هم از ظرف مسی برای خوردن آب استفاده کنیم، چرا که وقتی آب در طول شب، یا به مدت ۸ ساعت، در ظرف مسی نگهداری می‌شود، مقدار بسیار کمی از یون‌های مس در آب حل می‌شود.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
لیتیوم یکی از اجزاء مهم در باتری‌های قابل شارژ است که در تلفن‌های همراه، رایانه‌های دستی و خودرو‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر، آلیاژی از لیتیوم و آلومینیوم در صنایع هواپیماسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد که سبک، قابل انعطاف، محکم و مقاوم است.
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
این آلیاژ استحکام و شکل‌پذیری (مفتول‌پذیری) فوق العاده بالایی از خود نشان داده است تا جایی که تیمی از دانشمندان آن را «تحمل فوق‌العاده آسیب» نامیده اند. علاوه بر این و به طور غیرمنتظره‌ای این ویژگی‌ها با سردتر شدن ماده مورد اشاره افزایش می‌یابد که این مساله پتانسیل جالبی برای کاربرد این ماده در محیط‌های برودتی شدید را نشان می‌دهد.
محققان آزمایشگاه ملی لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی اوک ریج (Oak Ridge) در حین بررسی یک آلیاژ فلزی ساخته شده از کروم، کبالت و نیکل به نام CrCoNi بودند که موفق به اندازه‌گیری بیشترین سختی تا کنون در مواد شدند.
محققان توانستند با قرار دادن آب خالص در تماس با یک فلز قلیایی (مانند آلیاژی از سدیم و پتاسیم) و آزاد شدن ذرات باردار خواص فلزی به آب بخشید.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ