طبق ادعای ال‌چیرینگیتو، مدیران اتلتیکو حالا بیشتر از قبل برای برکناری دیه‌گو سیمئونه متقاعد شده‌اند و برای جانشینی او با لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، مذاکره کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.
پاکو بویو، دروازه بان سرشناس سابق رئال مادرید، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو ادعا کرد کیلیان امباپه 23 جولای (اول مرداد) به رئال خواهد پیوست.
روز گذشته ال‌چیرینگیتو ادعا کرد که لیونل مسی با الهلال به توافق رسیده و امروز فرانس پرس نیز آن را تایید کرد. برای مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، این انتخاب مسی حیرت‌انگیز است.
یک رسانه کاتالان ادعای امروز ال‌چیرینگیتو درباره قطعی شدن انتقال لیونل مسی به الهلال را تکذیب کرد و گفت مسی در این باره هیچ تصمیمی نگرفته است.
دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند نرسیده است.
اطرافیان والورده تا شب گذشته تلاش داشتند تا الکس بائنا را از شکایت منصرف کنند ولی موفق نشدند.
طبق ادعای جوزپ پِدرِرول، مجری برنامه معروف ال‌چیرینگیتو، در صورت جدایی کارلو آنچلوتی از رئال، آلوارو آربلوا جانشین او خواهد شد.
ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.
کارشناسان داوری آاس و ال‌چیرینگیتو معتقدند عثمان دمبله شب گذشته برابر ختافه باید در دقیقه 68 از زمین اخراج می شد.
خوزه آلوارز، خبرنگار ال‌چیرینگیتو ساعتی پیش ادعا کرد که بارسلونا با ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی سیتی برای تابستان آینده به توافق نهایی رسیده است.
قضیه تمدید قرارداد کریم بنزما باعث نگرانی هواداران رئال شده ولی در باشگاه مادریدی از این بابت نگران نیستند و به زودی با ستاره فرانسوی تماس خواهند گرفت.
آنسو فاتی، رافینیا و فران تورس اگر پیشنهاد خوبی در تابستان برای‌شان برسد، بارسلونا مخالفتی با جدایی‌شان نخواهد کرد.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو، شب گذشته ادعا کرد که تونی کروس از بازنشستگی منصرف شده ولی لوکا مودریچ و کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردید دارند.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو، شب گذشته ادعا کرد که تونی کروس از بازنشستگی منصرف شده ولی لوکا مودریچ و کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردید دارند.
خوتا جوردی، خبرنگار و کارشناس فوتبال نزدیک به باشگاه بارسلونا، ادعا کرد که مدیران بارسا قصد دارند مذاکره با لوئیس انریکه برای جانشینی ژاوی را شروع کنند.
طبق ادعای فرناندو سانز در برنامه ال‌چیرینگیتو، در قرارداد ارلینگ هالند با سیتی بند فسخ ویژه رئال مادرید گنجانده شده تا این مهاجم ارزشمند دو سال بعد راهی باشگاه مادریدی شود.
در اسپانیا ادعا کرده اند که جود بلینگام، پیشنهادی جدی از رئال دارد و این پیشنهاد را به پیشنهادات باشگاه های انگلیسی ترجیح می دهد. به او وعده جانشینی لوکا مودریچ را داده اند.
شب گذشته الکس سیلوستره، خبرنگار ال چیرینگیتو، که دوستی صمیمانه ای با مارکو آسنسیو دارد، خبر داد که این بازیکن تصمیم گرفته تا پایان قراردادش در رئال بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ