سرمربی نساجی می‌گوید داور مسابقه امروز با نفت آبادان به گونه‌ای سوت زده که شاگردانش عصبی شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روزگاری نه چندان دور آب چشمه‌علی از محله علایین می‌گذشت و سبزه‌زار‌های محله را جانی دوباره می‌داد. بیشتر زمین‌های کشاورزی این محله از همین چشمه سیراب می‌شد و کشاورزی رونق داشت. رستم صنوبری می‌گوید: «وقتی تفکیک اراضی شد آب چشمه‌علی را هم از ما گرفتند و کشاورزی ما از رونق افتاد. ساختمان‌ها یکی پس از دیگری بنا شد و آلودگی‌های زندگی شهری مهمان همیشگی محله شد.»
مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته بانوان و مرحله نهم اردوی تیم ملی آقایان از امروز جمعه آغاز خواهد شد.
کمک داور خبرساز هفته بیست و نهم لیگ برتر در هفته پایانی نیز در بازی مهمی پرچم خواهد زد.
کمیته داوران اسامی تیم داوری هشت بازی این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
منصور حقیقت‌پور، نماینده دور نهم مجلس نیز با بیان اینکه در حال حاضر قرائن و شواهدی مبنی بر حضور شخص لاریجانی در انتخابات نمی‌بینیم، تصریح کرد هنوز تا انتخابات مدت زیادی مانده و تهیه و حمایت از لیست از الان منطقی نیست.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین در این شرایط هیچ خبری از حضور او، ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ خبری از حضور لاریجانی در رقابت انتخاباتی مجلس با ارائه لیست و یا طرفداری از لیست خاصی وجود ندارد و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
سوانا دانغيان در مسابقات بين المللى فرانسه موفق به كسب نشان آبى داورى تنيس روى ميز جهان شد.
باشگاه سپاهان ساعتی پس از تساوی مقابل ملوان در ورزشگاه نقش جهان بیانیه‌ای صادر کرد.
ریکاردو آلوز می‌گوید نمایش تراکتور در این مسابقه بهتر از پرسپولیس بوده و تسلیم نخواهند شد.
مذاکرات ترکیه با سوئد و فنلاند درباره پیوستن این دو کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) نهم مارس (۱۸ اسفند) از سر گرفته می‌شود.
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، روز نهم اسفند جلسه‌ای مهم در خصوص تیم ملی برگزار خواهند کرد.
لیگ برتر سنگاپور به تکنولوژی داور ویدیویی مجهز شد.
دور نهم مسابقات شطرنج سیتگس اسپانیا با تساوی طباطبایی و برد غلامی همراه بود.
فدراسیون فوتبال داور نود و نهمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر را مشخص کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا در مورد بسته نهم تحریم‌ها بحث خواهند کرد که تقریباً ۲۰۰ فرد و نهاد را به فهرست تحریم‌های بسیار طولانی اتحادیه اروپا اضافه می‌کند. با این حال، مشخص نیست که آیا مجارستان برخی از تصمیمات را مسدود خواهد کرد یا خیر.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید زمینه ای فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. باید دانشجویان به گونه‌ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم، نه علیه هم.
وی با بیان اینکه طبیعتا در جامعه اختلاف دیدگاه وجود دارد، اظهار کرد: باید شرایطی را فراهم کرد که همه مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند؛ باید دانشجویان به گونه ای با مسئولان سخن بگویند که مسئولان به دانشگاه بیایند و پاسخگو باشند. بهتر است در کنار یکدیگر بجنگیم و تلاش کنیم نه علیه هم.
وزارت خارجه فرانسه روز جمعه در توییتی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران نوشت: اتحادیه اروپا هشت دور تحریم‌های بزرگی را اعمال کرد. در روز دوشنبه، پهپاد‌های ایران بذر مرگ و ویرانی را پاشیدند. ما کار روی نهمین بسته تحریمی را آغاز می‌کنیم.
اولین اشتباه داوری روز دوم هفته نهم لیگ برتر در دیدار تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان به ثبت رسید.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته نهم لیگ برتر را انتخاب کرد.
به نظر می‌رسد شاهد بازگشت سه داور مطرح فوتبال به لیگ برتر از هفته نهم باشیم.
عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس گفت: بنده اعلام کردم که باتوجه به اینکه ایشان به خاطر عمل جراحی که سال ۸۶ در بیمارستان میلاد روی مغزشان انجام شده، مصرف دارو داشته‌اند، گفتم که احتمالا دلیل خونریزی مصرف این دارو‌ها بوده است. این نظر خودم بود نه پزشکی قانونی. چراکه من جایی خواندم و از پزشکان هم سوال پرسیدم که گفتند، می‌تواند به این علت باشد. من نه تایید کردم و نه رد کردم.
برخی از دوستان صحبت‌هایی می‌کنند که از انصاف به دور است؛ تیم ما در حال حاضر دوم دنیا است...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ