ماجرای بازگشت میرسلیم به کانون توجهات در یک ساعت مچی نهفته شده بود. ساعتی با برند «پَتِک فیلیپ» که منجر شد تا نگاه‌ها به سوی چند ماه جنجال‌سازی بی‌وقفه این عضو حزب موتلفه معطوف شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید مصطفی میرسلیم نوشت: دولت باید به جای تکذیب مکرر افزایش قیمت سوخت، صریحا به ‎مردم یادآوری کند که قیمت سوخت و انرژی با توجه به سقوط ‎ارزش پول ملی، از ابتدای دولت یازدهم تا کنون، به یک دهم کاهش پیدا کرده و این سرمایه ملی تاراج و تبدیل به دود می‌شود و آلودگی آن به حلقوم همه می‌رود؛ و باز اگر جرات ‎اصلاح ندارد، صادقانه از مردم بخواهد: "اقلا ‎اسراف نکنید!"
مصطفی میرسلیم ، عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس در گفت و گویی از ادامه کار گشت ارشاد حمایت کرد.
تصویری از مصطفی میرسلیم حین کار کردن با گوشی آیفون در صحن علنی مجلس منتشر شده است.
ساعتی پس از انتشار بیانیه دفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
ساعتی پس از انتشار بیانیهدفتر میرسلیم، محسن پیرهادی در کانال تلگرام خود به میرسلیم تاخت و نوشت: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.»
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس نسبت به مصوبه مجلس درباره واردات خودروهای کارکرده واکنش تندی نشان داد.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
برخی با انتشار تصویر ساعت مچی مصطفی میرسلیم مدعی شده‌اند که این ساعت یک برند لوکس سوئیسی به نام پَتِک فیلیپ (Patek Philippe) است و قیمت آن را بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار دلار (۵ تا ۶ میلیارد تومان) تخمین زده‌اند.
مصطفی میرسلیم نوشت: اولین حق ۵۰ میلیون نفری که بعد از انقلاب متولد شده‌اند آگاهی از شایستگی‌های ماست.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
مصطفی میرسلیم نسبت به حذف مصوبه واردات خودروهای کارکرده توسط مجمع تشخیص واکنش نشان داد.
اظهارنظرهای مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در چند وقت اخیر چه در شبکه‌های اجتماعی و چه در مصاحبه‌ای که تازگی از وی منتشر شد واکنش‌های زیادی را از سوی اقشار مختلف از مردم در پی داشته است. به خصوص آنکه میرسلیم در مصاحبه اخیر خود به صراحت گفت:«من کاری به نظر مردم ندارم.»
مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه فرزند شما بنابر عفو رهبری آزاد شد؟ گفت: فکر کنم عفو رهبری شامل پسر من هم شد باید از خودش بپرسید.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس، در نامه ای خطاب به رئیس جمهور ضمن اشاره به سفر آتی وی به چین، هشدارها و توصیه هایی را مطرح کرد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت پدر سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفتند.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
مصطفی میرسلیم درخواست کرده که بازداشت شدگان ناآرامی‌های باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند. البته گفته، منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد و آیین دادرسی باید تکمیل شود. گویا او فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند!
مصطفی میرسلیم که چندی پیش خبر دستگیری پسرش به اتهام همکاری با منافقین اعلام شد،‌ در واکنش به حواشی پیرامون زندگی‌اش گفت: هیچگاه در امور شخصی ادعای عصمت نداشته‌ و از تذکر مشفقانه دیگران هم استقبال کرده‌ به ویژه وقتی برادرانه و بدون قصد تخریب بیان شود.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس از اینکه کاهش قطعی برق در تابستان به قیمت قطعی برق صنعت تمام شده است، انتقاد کرد.
مصطفی میرسلیم از دولت خواست تا با جدیت بر تصمیم خود در خصوص تعیین و تثبیت سهمیه سوخت بایستد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توئیتی به انتقاد از آمریکا پرداخت. برخی رسانه‌ها این توئیت را در مخالفت با توافق هسته ای ارزیابی کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ