اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
کوچ دسته جمعی ستاره‌های فوتسال به سمت فوتبال، خبر از روزهای نه چندان درخشان برای آینده فوتسال زنان می‌دهد.
قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه در شرایطی بدست آمد که روس‌ها به مراتب عملکرد بهتری داشتند، اما محرومیت آن‌ها از حضور بر روی سکوی تیمی، باعث شد تیم ایران علی رغم پسرفت نسبت به سال پیش باز هم قهرمان جهان شود.
دنیای مادری نه تنها سد راه قهرمانی‌اش نشده بلکه به او قدرت جنگیدن داده است تا بتواند تبدیل به یک زن قوی شود و این هدیه‌ای است که مهسا جاور می‌خواهد برای دخترش به یادگار بگذارد.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
ستاره ایرانی کاسیم پاشا دور از فهرست این تیم مقابل آلانیا اسپور است.
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال پس از تورنمنت کافا از ما خواست تا لباس‌ها، کوله‌پشتی و چمدان‌ها را به آن‌ها بازگردانیم. نمی‌دانم؛ شاید لباس‌ها اجاره‌ای بود.
سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از اردوی تیم ملی اخراج شد.
در گروه 4 تیمی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مقدماتی المپیک 2 تیم از حضور در بازی ها که قرار است در میانمار برگزار شود، انصراف دادند!
در حالی که فدراسیون فوتبال گفته بود مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال تورنمنت تایلند را از دست داده است، این بازیکن در دیدار فینال با ژاپن به میدان رفت.
خانه امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا در اسپانیا آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده است.
کمتر رقابتی مثل لیگ برتر فوتبال ایران سراغ دارید که با این تنش و حساسیت همراه باشد.
تیم ملی هندبال مردان ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به مصاف تیم اسپانیا رفت و نتیجه را واگذار کرد.
با اعلام فیفا داوران حاضر در جام جهانی زنان مشخص شدند که ایران هیچ نماینده‌ای در آن مسابقات نخواهد داشت.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به دلیل آسیب دیدگی ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
یکی از مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور با حاشیه‌ای عجیب همراه بود.
دیدار تیم‌های ملی حفاری و نفت اهواز از هفته هشتم لیگ برتر نوجوانان کشور با اتفاقات تکراری این روزهای فوتبال خوزستان همراه بود.
در دو روز گذشته دو اتفاق خوب برای فوتبال ایران در جام جهانی 2022 دوحه رخ داده است.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
داور سرشناس فوتبال کشورمان در غم از دست دادن فرزند خود به سوگ نشست.
تیم ملی فوتسال ایران با شکست مقتدرانه چین‌تایپه، صعود خود را به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا قطعی کرد.
در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های شهرداری همدان و استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال، پیراهن بازیکنان ذخیره شهرداری مورد سرقت قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ