احمد موسی گفت که نیروهای الحشد العشایری به منظور تعقیب بقایای عناصر تروریستی داعش، عملیات جدیدی را در منطقه حوض شروین واقع در شرق استان دیالی آغاز کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بخواند در عقب نماز مغرب و عشا و نماز صبح و عقب نماز عید الله اکبر الله اکبر لا اله الا الله و الله اکبر الله اکبر و لله الحمد الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا
فرماندهی یگان‌های الحشد الشعبی در بغداد از هلاکت ۴ تروریست در جریان درگیری مسلحانه در منطقه الطارمیه در شمال بغداد خبرداد.
امدادگران الحشد الشعبی پس از چند هفته کمک به زلزله‌زدگان سوریه، شامگاه سه‌شنبه با استقبال گرم شهروندان عراقی وارد بغداد شدند.
یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» خواستار بازگشایی پرونده ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس و شهید حاج ابو مهدی المهندس معاون پیشین سازمان الحشد الشعبی عراق شد و برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در این پرونده متهم کرد.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را جایگزین درگیری، برخورد و حذف کنیم.
رئیس جمهور بروز درگیری میان ادیان الهی را باعث فرسایش ادیان و موجب رواج الحاد و بی‌خدایی در جوامع دانست و گفت: به جای درگیری،برخورد و حذف، پیشنهاد گفتگوی اندیشه‌ای میان ادیان را تثبیت کنیم.
یکی از از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق خبر داد که در جریان ایام زیارتی اربعین حسینی -علیه السلام-، نیروهای این سازمان در دیالی، پنج ضربه به عناصر داعش وارد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ