آزادراه پردیس - تهران (مسیر شمال به جنوب) بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
کرج- رئیس جمهوری گفت: آزادراه تهران - شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است‌.
آزادراه تهران-شمال که پس از سیل هفته گذشته به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بازگشایی شد.
آزادراه تهران- شمال بازگشایى شد
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های پردیس - تهران و ساوه - تهران خبر داد.
دماوند- رئیس پلیس‌راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در جنوب به شمال محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران- پردیس و محور قدیم تهران- بومهن خبر داد و گفت: تردد در محور هراز پرحجم اما روان است.
پردیس- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از بازگشایی آزادراه تهران- پردیس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه پردیس - تهران مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل شماره ۴ تا اطلاع بعدی ممنوع است.
پردیس- مسیر شمال به جنوب آزادراه پردیس-تهران مسدود شد و این محدودیت تردد تا ۱۲ ظهر ۲۷ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.
پردیس- مسیر شمال به جنوب آزادراه پردیس-تهران مسدود شد و این محدودیت تردد تا ۱۲ ظهر ۲۷ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.
از هموطنان تقاضا داریم همکاری های لازم را در این زمان با عوامل راهداری داشته و ضمن پرهیز از سفرهای غیر ضروری از مسیر جاده قدیم تهران جاجرود به عنوان مسیر جایگزین بصورت رفت و برگشت استفاده کنند.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
تهران- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از تردد نیمه سنگین در محدوده پیست آبعلی محور هراز و محدوده جاجرود آزادراه پردیس- تهران خبر داد.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در جاده قدیم جاجرود و آزادراه تهران-پردیس را نیمه سنگین توصیف کرد.
پردیس- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه تهران-پردیس خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین و آزادراه پردیس – تهران خبر داد.
در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد ترافیک سنگین گزارش شده است و محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان دارند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه پردیس-تهران از بارش برف و باران در بیشتر محورهای برون‌شهری خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران خبر داد و گفت: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران هستند.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی در ورودی آزادراه پردیس- تهران و محور قدیم جاجرود و گیلاوند خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ