آزادراه تهران-شمال که پس از سیل هفته گذشته به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، با اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور روز چهارشنبه ۲۴ خرداد بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال خبر داد.
معاون اول رئیس جمهور با حضور در آزادراه تهران–شمال از مسیر رفت و مراحل ساخت، پیشرفت و تکمیل مسیر برگشت منطقه ۲ این آزادراه بازدید کرد و روند احداث منطقه ۳ آزادراه را مورد بررسی قرار داد.
امکان تردد مسافران از منطقه دوم آزادراه تهران- شمال که شامل باند ۱۵.۵ کیلومتری است از صبح امروز (شنبه، ۱۷ تیر) فراهم شده است.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج-رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به موفقیت به‌دست آمده در اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال گفت که در ساخت این طرح به طور کامل از ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی استفاده شد.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- رئیس جمهوری گفت: آزادراه تهران - شمال نماد خودباوری و توانایی ملت ایران است‌.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از افتتاح فاز دوم آزادراه تهران - شمال در هفته جاری خبر داد.
آزادراه تهران- شمال بازگشایى شد
آزادراه پردیس - تهران (مسیر شمال به جنوب) بازگشایی شد.
پردیس- مسیر شمال به جنوب آزادراه پردیس-تهران مسدود شد و این محدودیت تردد تا ۱۲ ظهر ۲۷ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس به دلیل عملیات راهسازی و عدم ایمنی کافی خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: جاده کندوان و آزادراه تهران شمال که به دلیل بارش سنگین برف و نداشتن ایمنی کافی بسته شده بودند، امروز چهارشنبه ۲ فروردین بازگشایی شدند.
شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.
کرمی گفت: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
بازگشایی چالوس، آزادراه تهران-شمال و جاده امام‌زاده داوود
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد آزادراه تهران ـ شمال و کرج ـ چالوس به‌دلیل سقوط بهمن خبر داد.
با ریزش داربست و بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شده‌اند که از این تعداد ۵ نفر به بیمارستان اعزام می‌شوند و برای ۷ نفر دیگر هم مشکل خاصی به وجود نیامده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی داخل خودروی متهمان تعدادی لوازم سرقتی اعم از سه عدد باکس بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با مارک‌های مختلف که ساعاتی قبل سرقت شده بود، کشف و ضبط شد. متهمان هم که ۲۰ تا ۲۷ سال سن داشته و ساکن یکی از استان‌های مجاور تهران بودند، تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند که برای تفریح دست به این سرقت‌ها زده‌اند.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های مازندران، محورهای کندوان و آزادراه تهران - شمال یکطرفه شدند.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران، از یک طرفه شدن کندوان و آزادراه تهران - شمال خبر داد.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار داشت: اکنون ممنوعیت تردد از محدوده شهرستانک تا مرزن آباد اجرا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال اعمال شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ