اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فینال جام جهانی زنان با حضور 11 بازیکن بارسلونا برگزار خواهد شد.
انتشار چند تصویر زیبا بعد از مسابقه نیمه‌نهایی اسپانیا و سوئد توجهات زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرد.
بازیکنان تیم تراکتور امروز تمرین نخواهند داشت و از روز یکشنبه به استقبال بازی با پرسپولیس می‌روند.
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
لیگ روشن عربستان خود را به عنوان یک لیگ پرستاره مطرح کرده و توجه جهانی بیشتر از هر وقتی به غرب آسیا جلب شده است.
در چهارمین پیش فصل پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی، قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، این تیم را به چالش می‌کشد.
این کوتوله سفید که هر ۱۵ دقیقه یک چرخ به دور محور خود می‌زند، از نزدیک در هر دو طرف رنگی آبی و با درخشندگی مشابه دارد. با این حال در سمت هلیوم متخلخل و با ظاهری وصله‌دوزی شده همچون خورشید خودمان دیده می‌شود، در حالی که در طرف هیدروژنی صاف و یکدست به نظر می‌رسد.
بازیکنان تیم فوتبال النصر در شرایطی برای برگزاری اردو راهی پرتغال شدند که کریستیانو رونالدو در تعطیلات به سر می‌برد.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
ساری- نفوذ شیرابه‌ها به منابع آبی دریا، رودخانه‌ها و سفره‌های زیرزمینی، مازندران را با چالش جدی روبرو کرده و قله‌های سیاه و کثیفی از پسماند در استان قد برافراشته است.
ستاره‌های آبی مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفتند.
ستاره‌های سپاهان تمرین امروز این تیم در مجموعه باغ فردوس را رنگی کردند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
امتحان کردن سرسره‌های آبی شغل رویایی عشق آدرنالین‌ها است. این افراد باید از بی‌خطر بودن سرسره‌های آبی برای مردم پیش از افتتاح آن‌ها مطمئن شوند.
زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.
تصور می‌شود که گربه‌ها نیز سه‌رنگ‌بین هستند، اما نه مانند انسان‌ها. بینایی گربه شبیه به انسان کوررنگ است. آن‌ها می‌توانند سایه‌های آبی و سبز را ببینند، اما قرمز و صورتی می‌توانند برای آن‌ها گیج‌کننده باشند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که پدری و گاوی، ستاره‌های فعلی آبی و اناری‌ها از زوج او و اینیستا وقتی به سن فعلی آنها بودند، بهتر هستند.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر مهم بودن حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیستی تاکید کرد: ملی پوشان و ستاره‌های استقلال که از لیست تیم ملی خط خوردند مایوس نشوند.
ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی پوشان ممکن است امروز از این بازیکن با انگیزه در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکرده و به عنوان بازیکن جانشین او را به میدان فرا بخواند.
باند ۴ نفره سارقان مسلح در کرمان متلاشی شد
مبهم بودن شرایط ستاره‌های اصلی استقلال، در حالیکه تیم رقیب یعنی پرسپولیس به شدت در بازار نقل و انتقالات فعال بوده است، باعث ناراحتی هواداران آبی شده که چند هفته منتظر جانشین فرهاد مجیدی مانده بودند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ