دیبو مارتینز با درخشش در نخستین بازی خود پس از جام جهانی شاگردان امری را به یک امتیاز خانگی رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در دسته ۹۶ کیلوگرم، علیرضا نصیری و حمیدرضا زارعی به مدال نقره و برنز رسیدند.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت:میرمصطفی جوادی؛وزنه برداری که حرف های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می خواهد همه آن اتفاق های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
تیم دوبل برادران عالمیان با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل چین شکست خورد تا دستش از مدال مسابقات کرواسی کوتاه بماند.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان طراحی و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است.
با پایان رقابت‌های کوراش قهرمانی آسیا در شهر هانگژو چین تیم ملی مردان ایران به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
نخستین روز از مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به کسب ۵ مدال از سوی نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
امیررضا معصومی در دیدار رده بندی وزن 125 کیلوگرم مقابل حریف چینی ضربه فنی شد و دستش از مدال کوتاه ماند.
ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم ایران با شکست در دیدار رده بندی به عنوان پنجمی مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرد. ایمن طلب هم در دیدار فینال به کشتی گیر میزبان باخت و نقره گرفت.
خواهران منصوريان بعد از كسب عنوان قهرمانى ليگ ووشو مدال‌ها و ۲۰ درصد پاداش قهرمانی خود را به مردم زلزله‌زده خوی اهدا کردند.
فرزانه فصیحی دختر سرعتی دوومیدانی ایران چند روز پیش در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن آسیا به مدال خوشرنگ طلا رسید تا تنها چهره ورزش ایران در این رقابت‌ها باشد که دستش به مدال می‌رسد.
پیش از این نیز رضا اطری در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست رقبای خود به مدال طلای این رقابت ها رسید و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست ۳ بر ۳ مقابل جیسون نولف از آمریکا به مدال نقره رسید.
يونس امامى با شكست ميلمترى در ديدار فينال وزن ٧٤ كيلوگرم به مدال نقره تورنمنت زاگرب دست يافت.
از قهرمانی در لیگ برتر تا رویای حضور در پارالمپیک پاریس؛ پنج سال زندگی روی ویلچر بر پادوانی سخت گذشته و او هدف بزرگی در سر دارد.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در رده مردان صدم ثانیه‌ها ما را به مدال می‌رساند و اگر از قایق‌های بهتری استفاده شود رنگ مدال بهتر خواهد شد.
ملی پوشان دو و میدانی جانبازان و معلولین در رقابت های آسیا و اقیانوسیه استرالیا موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.
اميرمحمد يزدانى كاپيتان تيم اميد كشتى آزاد ايران دستش به مدال طلاى جهان نرسيد.
انزلی- ورزشکاران دانش آموز و فرهنگیان مدال آور گیلان در مراسمی تجلیل شدند.
محمدحسین محمدیان در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم ضربه شد تا دستش از مدال کوتاه بماند و تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموع با ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های قهرمانی جهان پایان داد.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان آذربایجان برای کسب ۵ مدال ۲ مدال طلا و سه برنز تلاش خواهند کرد.
با وجود بسته شدن پرونده کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی، هنوز پاداش مدال‌آوران این بازی‌ها به صورت کامل پرداخت نشده اگرچه بودجه لازم برای آن تامین شده است.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ