‌مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از ضبط ۱۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در اردستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع وابسته به حشد شعبی عراق از کشف و ضبط انبار بزرگی از تجهیزات داعش در استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.
سرخه - فرمانده انتظامی سرخه از کشف ۹ تن و ۷۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی احتکار شده در این شهرستان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کودها را پنج و نیم میلیارد ریال عنوان کردند.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: بعد از اجرای طرح پایش انبارها در انبارهای منطقه شورآباد تهران، نزدیک به ۱,۶۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق که عمده آن لوازم‌خانگی بود، کشف و ضبط شد.
بر اساس قانونی که دولت انگلیس به دنبال اجرایی کردن آن است، این کشور می‌خواهد مبنای قضایی ضبط دارایی‌های روسیه را فراهم کند.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف و ضبط ۴۰۰ تلویزیون قاچاق در اسلامشهر خبر داد و گفت: در این راستا یک نفر دستگیر شد.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مسئله اولویت‌دار کشور «معیشت مردم» است، گفت: مسئولان بخش‌های مختلف قضایی در راستای تحقق شعار سال، هر آنچه می‌توانند و منطبق با همه ظرفیت‌های قانونی، به بخش‌های اجرایی کمک کنند.
رئیس دستگاه قضا گفت: مسئولان قضائی ذیربط توجه داشته باشند که در بازرسی از منازل و محل کار متهمان، اشیاء و وسایل غیرضرور که در کشف جرم دخیل نیستند، ضبط نشوند و چنانچه وسایل اشخاص نیز ضبط شد، پس از رفع نیاز، بازگردانده شوند.
مأموران پلیس فرودگاه بین‌المللی بندرعباس مستقر در ترمینال پرواز‌های خارجی موفق شده‌اند تعداد ۵۶ قطعه سکه تاریخی را در فاصله کمتر از ۱۰ روز از دو نفر از مسافران کشف و ضبط کنند.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.
پلیس اردن از دستگیری دزدان دریایی این کشور خبر داد که ریسیورهای مخصوص تلویزیون BeIN اسپورت را به صورت غیرقانونی وارد خاک این کشور می‌کردند.
بنابرگفته سخنگوی قوه قضائیه کلیه اموال که مورد بحث بزه پولشویی است، ضبط و یک چهارم اموال هم به قیمت روز به عنوان جزای نقدی در نطر گرفته شده است‌.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
بروکسل مدعی شد از روند قانونی برای ضبط دارایی های روسیه در جهت بازسازی اوکراین استفاده خواهد کرد.
نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از مخفیگاه های تروریست های داعش در حومه درعا کشف و ضبط کردند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در پایان دیدار با آلومینیوم اراک، با فیلمبردار صدا و سیما درگیر شد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضبط پاسپورت علی دایی و تحویل آن گفت: آقای علی دایی را یک شخصیت می‌دانیم. همچنین این کشور برای برخی از چهره‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین دلیل نباید در کشور خودزنی کرد.
ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.
ماموران امنیتی فرودگاه امام پاسپورت سپهر حیدری را ضبط کردند.
نباید برخورد‌ها هیجانی و احساسی باشد و فرصت را به فرصت طلبان داد.
رسانه های آمریکایی از ضبط تلفن همراه دو مشاور ارشد دونالد ترامپ و صدور حکم احضار ۴۰ تن از دستیاران او توسط وزارت دادگستری آمریکا در ارتباط با حوادث حمله به کنگره خبر دادند.
دادستان بندرعباس اعلام کرد: از این باند ۱۰ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۸ تیغه خشاب و مقدار زیادی فشنگ کشف و ضبط شد.
ناسا برای نخستین بار امواج صوتی یک سیاهچاله را که در «خوشه کهکشانی پرسئوس» قرار دارد، منتشر کرد. به گفته ناسا این تصور غلط است که فکر کنیم هیچ صدایی در فضا وجود ندارد. علت نبود صدا در فضا این است که حرکت امواج صوتی در خلاء ممکن نیست و به همین دلیل هیچ صدایی را نمی‌توان با گوش عادی در فضا شنید. دانشمندان ام‌آی‌تی با تقویت پژواک و صدای سیاه‌چاله‌ها، آن را به آستانه شنوایی انسان رسانده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ