جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا با تمدید وضعیت اضطراری ملی در ارتباط با عراق، مدعی شد که هنوز موانعی در عراق وجود دارد که برای امنیت ملی و سیاست خارجی آمریکا تهدید فوق العاده محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش سوزی در شهر هاوایی آمریکا به کشته شدن حداقل ۶ نفر و آسیب دیدگی هزاران نفر دیگر منجر شد.
یک سال مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، رقابت بین اعضای حزب جمهوری‌خواه برای نامزد اصلی این حزب تشدید شده است.
تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که وضعیت اضطراری در قبال سوریه را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.
رئیس جمهور آمریکا به احیای روابط بسیاری از کشورهای عربی با سوریه واکنش نشان داد.
با پایان مسابقات کشتی آزاد آمریکا، هنوز تکلیف ۳ وزن در مرحله فینال X مشخص نیست.
وزیر خارجه آمریکا امروز با ابراز نگرانی ادعایی از وضعیت سودان، از همه طرف‌ها خواست تا فورا خشونت را متوقف کنند.
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه تحت تاثیر چشم انداز تقاضای بالاتر چین برای سوخت پس از خروج از محدودیت‌های کرونایی که تحت الشعاع نگرانی‌ها نسبت به افزایش ذخایر نفت آمریکا قرار گرفت، تغییر چندانی نداشت.
بر اساس اعلام کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا به دلیل وقوع طوفان های زمستانی امروز در کالیفرنیا وضعیت اضطراری اعلام کرد.
فرماندار آلاباما در پی وقوع طوفان در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد.
در ادامه پیامدهای طوفان برف در آمریکا، وزارت انرژی این کشور در ایالت تگزاس، اعلام وضعیت اضطراری کرد.
نماینده آمریکا در امور ایران امروز با ندیده گرفتن نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت از سوی کشورش در سال ۲۰۱۸ و سپس انفعال اروپا، از وضعیت کنونی برجام انتقاد کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
جواد خیابانی به خاطر وعده‌ای که برای زدن سبیل و موهایش در صورت برد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا داده سوژه طنزپردازان در رسانه شده است.
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در حالی ماه آینده به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود که گروه اول از ملی‌پوشان کشورمان اواخر هفته جاری برای دریافت ویزا اقدام خواهند کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه (۱۸ آبان/ ۹ نوامبر) اعلام کرد وضعیت اضطرار ملی در قبال ایران را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وضعیت اضطراری در رابطه با ایران را برای یکسال دیگر تمدید کرد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از بنیاد هریتیج، ارتش آمریکا را «ضعیف» توصیف کرد و نوشت که در برابر خطرات قادر به دفاع از منافع ملی آمریکا نخواهد بود.
بایدن باردیگر وضعیت اضطراری آمریکا در قبال سوریه را تمدید کرد.
ند پرایس، در بخش دیگری از اظهاراتش در جمع خبرنگاران گفت که واشنگتن از تماس‌های میان ایران و اتحادیه اروپا در حال حاضر مطلع نیست.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره این کشور نوشت: اطلاعیه پیوست را به فدرال رجیستر ارسال کرده و بیان داشتم که وضعیت اضطراری که در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۲ وضع شد، یک سال دیگر برقرار خواهد بود.
ایالت آریزونا نیز نزدیک به ۱۷۰۰ مهاجر به واشینگتن دی سی فرستاده، هر چند برخی از آنان پیش از رسیدن به مقصد، در دیگر ایالت‌ها از اتوبوس پیاده شده اند.
رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.
ایالت‌های نیویورک، کالیفرنیا و ایلینوی بیشترین موارد را در آمریکا از نظر ابتلا به آبله میمون ثبت کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ