اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
تبریز- مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فعالان روابط عمومی جهاد کشاورزی سنگرسازان بی سنگر هستند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: کارکنان روابط عمومی نیروهای مسلح با رصد دقیق تحولات جامعه به‌عنوان مشاوری امین و پل ارتباطی بین جامعه و سازمان، فرماندهان و مسئولان را یاری می‌دهند.
روابط عمومی سپاه دامغان در اطلاعیه ای اعلام کرد: عصر امروز در حین جابجایی مهمات در یکی از مراکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومه شهر دامغان به علت بروز حادثه، انفجاری رخ داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
امروز ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ مهدی حاجی وند به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد. مهدی حاجی وند کیست؟
روابط عمومی معاونت زنان درباره ویدئو منتشر شده از انسیه خزعلی توضیحاتی ارائه داد.
بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، به دلیل شدت وزش باد و گرد و غبار در شهر اردبیل فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر تعطیل می‌باشد.
امیر عزیزی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز عصر شنبه در این خصوص گفت: در پی این گزارش و با مراجعه نیروهای اورژانس در مجموع ۴۹ نفر از دانش آموزان دختر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سند یا تجهیزات یا هر شی دیگری که متعلق به سفارت افغانستان در تهران بوده را تحویل نگرفته است.
اسماعیل جیریایی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت صبح و عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه‌ای در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و مناطق استان اردبیل فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.
کرمان - روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب‌های اخیر در کرمان و دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا خبر داد.
اهواز - معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.
داریوش سجادی کارشناس مسائل بین الملل گفت:در قضیه مهساامینی روابط عمومی نیروی انتظامی ضعیف عمل کرد و مدیریت بحران صورت نگرفت.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
فدراسیون فوتبال طی حکمی امیر علوی را به عنوان مدیر روابط عمومی معرفی شد.
رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی با صدور حکمی نیما علیپور را به عنوان مدیر روابط عمومی این فدراسیون منصوب کرد.
اولین دوره مسابقات سرعت قهرمانی کشور در پیست اتومبیل‌رانی آزادی در کلاس ۲۰۶ استاندارد با قهرمانی تیم آپکو به پایان رسید.
پاسخ روابط عمومی چادرملو به خبر تابناک

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ