در این اطلاعیه تاکید شده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، هیچ سند یا تجهیزات یا هر شی دیگری که متعلق به سفارت افغانستان در تهران بوده را تحویل نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای ۱۵ باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در ۱۰ استان کشور بازداشت شدند.
عنوان شد که وزیر ورزش استعفای خود را به تقدیم رئیس جمهور کرده است. با این حال روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای این استعفا را دوباره تکذیب کرد.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خصوص طرح ادعاهای نادرست توسط روابط عمومی مجلس و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اطلاعیه ای صادر کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اطلاعیه مجمع تشخیص مصلحت نظام، بر ضرورت تعیین تکلیف درباره طرح شفافیت در اسرع وقت در راستای توجه به مطالبه افکار عمومی تاکید کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شفافیت آرای نمایندگان با رأی بیش از دوسوم نمایندگان مجلس در قانون شفافیت قوای سه‌گانه به تصویب رسیده است و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرده و بیش از ۳ ماه است که در انتظار نهایی شدن، در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
روابط عمومی فدراسیون در اطلاعیه‌ای نحوه دریافت آی دی کارت رسانه‌های گروهی برای بازی ایران و کنیا را اعلام کرد.
اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اطلاعیه‌ای را درخصوص پیگیری از آخرین وضعیت جسمانی حمید سجادی صادر کرد.
روابط عمومی تلوبیون در مورد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نسبت به اختلال در سخنرانی رییس جمهور اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی شایعات دروغ از مصوبه مربوط به اجازه خروج بانوان از کشور، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار خبر انتصاب کاظمی قمی به عنوان سرپرست سفارت ایران در کابل اعلام کرد که او‌ همچنان مسؤولیت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان را برعهده دارد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای تاکید کرد: تا پایان جام جهانی قطر خدمات کنسولی به هموطنان ایرانی ارائه می شود.
در اطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات آمده است: در عملیاتی پیچیده و با همکاری مردم هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی، عنصر دوم عملیاتی و ۶ نفر از عوامل پشتیبانی تیم جنایتکار تروریستی آن حرم مطهر شناسایی و بازداشت شدند.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پی ادعای کذب درباره حقوق نمایندگان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه در تاریخ پنجشنبه ششم مهرماه ١۴٠١ خبر داد.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، مسئولین بخش کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان در این رابطه با سفیر قبرس در تهران در تماس بوده و سفیر قبرس نیز از رسیدگی فوری پلیس کشورش خبر داد و گفت این موضوع تحت رسیدگی است.
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه در اطلاعیه ای جزئیات توقیف و رهاسازی شناور نیروی دریایی تروریست امریکا توسط رزمندگان غیور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس را اعلام کرد.
چند روز پیش شایعه استعفای رستم قاسمی و عدم حضور وی در وزارتخانه منتشر شد اما پس از مدتی با انتشار اطلاعیه ای منسوب به روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی، این خبر تکذیب شد.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران
با بررسی سامانه پایش آنلاین شرکت کنترل کیفیت هوای تهران پی می‌بریم که شاخص کیفیت هوای پایتخت ابتدا کمی بهبود یافته و در نیمه شب روی عدد ۲۳۸ قرار گرفت، بعد در ساعت ۱ بامداد رشد چشمگیری را تجربه کرد و به عدد ۳۲۷ رسید که شرایط «خطرناک» معنا دارد، در ساعت ۲ بامداد بار دیگر افزایش یافت و به عدد ۳۸۵ رسید و در ساعت ۳ بامداد به عدد ۴۴۲ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ