کرمان - روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای از ضربه به شبکه سازمان یافته مرتبط با انگلیس و فعال در جریان آشوب‌های اخیر در کرمان و دستگیری ۷ لیدر و عنصر اصلی آن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در کشور را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.
بخش گفت:در این عملیات پس از انجام یکسری اقدامات پیچیده اطلاعاتی، باند مذکور مورد ضربه ماموران در اداره کل اطلاعات استان قرار گرفت و دو نفر از عناصر ضد امنیتی سابقه دار و فعال در قاچاق و فروش سلاح در شرق کشور؛ شناسایی و دستگیر شدند.
بوشهر- قاچاق سوخت یک ضربه بزرگ برای اقتصاد کشور محسوب می شود که در این راستا مرزبانان استان بوشهر با اشرافیت اطلاعاتی شرایط را برای قاچاقچیان سخت کرده‌اند.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه سازمان یافته بازداشت شدند.
وزارات اطلاعات با صدور اطاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات گسترده‌ اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، ۷۱ نفر از اخلالگران کلان ارزی در قالب ۲۳ گروه و تعدادی شبکه‌ سازمان یافته بازداشت شدند.
زارع پور گفت: شائبه‌ای مطرح شد که اتصال پیام رسان‌ها به یکدیگر به حریم خصوصی و رقابت در پیام رسان‌ها ضربه می‌زند. این کار جهت گیری کلی در فضای بازار دیجیتال جهانی است و باعث افزایش رقابت می‌شود. البته دنیا دارد به این سمت حرکت می‌کند.
سفیر امارات: دولت امارات با هرگونه وارد شدن خسارت به ایران مخالف است و همه تضمین‌ها را در این خصوص ارائه می‌کند که هیچ‌کسی نمی‌تواند با حضور در امارات از کشور ما برای ضربه زدن به ایران استفاده کند؛ حال چه این مسائل نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و در هر زمینه دیگری باشد.
وزیر اطلاعات یادآور شد: دشمن با ناامید شدن از اغتشاشات اخیر تلاش دارد از راه‌های دیگر‌ی همچون فشار‌های بین‌المللی، حقوق بشر، افزایش تحریم، جنگ رسانه‌ای و اقداماتی علیه نماد اقتدار و امنیت کشور یعنی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به کشور و نظام ضربه بزند.
وزارت اطلاعات طی بیانیه‌ای به تبیین مجازات و ابعاد مختلف ضربه به سرویس اطلاعاتی انگلستان پرداخته است.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای جزئیاتی از ضربه سازمان های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات به شبکه تروریستی فعال در جنایت تروریستی ایذه را اعلام کرد.
در ایام اغتشاشات ۱۶ باند و شبکه سازمان یافته قاچاق سلاح زیر ضربه قرار گرفته است. همچنین از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۱، ۲۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، ۵۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع ۸۳۱۴ قبضه سلاح کشف شده است.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
دستگیری و اعترافات یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی در استان همدان توسط سازمان اطلاعات سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن، ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره‌ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن، ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره‌ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
بنابر اطلاعات منتشر شده از دولت ژاپن،ارقام نشان داد اقتصاد ژاپن به طور غیرمنتظره ای در سه ماهه سوم کوچک شده است.
در اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه گیلان عنوان شده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به محض آگاهی از هتک حرمت به یک بانوی محجبه توسط ۲ زن غیر بومی و یک مرد از اهالی رشت که ضمن ضرب و شتم، سعی در برداشتن چادر از سر این بانو داشتند، اقدامات شناسایی عوامل این حادثه را آغاز و در سریعترین زمان ممکن متهمان دستگیر شدند.
در این حادثه سیدعلی موسوی، فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان با ضربه یک گلوله از ناحیه سینه مجروح و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. وی دقایقی پیش در پی شدت جراحت در بیمارستان به شهادت رسید.
با توجه به امکانات محدود نیروی انتظامی، این پرسش برای عموم مطرح است که آیا بهتر نیست نیرو و امکانات نیرو‌های انتظامی ابتدا صرف پیشگیری و پیگیری ضرب و جرح و سرقت و قتل مردم توسط جنایتکاران شود؟ در مورد عنوان جرم بدحجابی هم آیا شایسته‌تر نیست که از بانوان فرهنگی تقاضا شود که در صورت لزوم با روی خوش و زبان نرم به افراد تذکر دهند؟
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ