اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به مصاحبه علی پروین واکنش نشان داده است
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توئیتی پاسخ مدیر رسانه باشگاه پرسپولیس را داد.
مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره درخواست برای لغو مجمع روز 16 خرداد ارائه کرد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای به توضیحات مجمع تشخیص درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به توضیحات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع به سوالات و ابهامات در خصوص نظر هیئت عالی نظارت درباره واردات خودروهای کارکرده پاسخ داد.
مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که «آیا امکان غیرحضوری شدن مدارس تا پایان سال ۱۴۰۱ وجود دارد»، اظهار کرد: فعلا تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
علیرضا کنگرلو، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی، با اشاره به برخی درخواست‌های نامتعارف برای استفاده از منابع بین نسلی صندوق توسعه ملی گفت: شعارهای سیاسی و یا اجتماعی را جایگزین مطالعه و ارزیابی فنی، مالی و اقتصادی یک طرح نکنیم و منابع صندوق توسعه ملی را با منابع بودجه‌ای اشتباه نگیریم.
مدیریت روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: «اصلا نگویید با ما تماس گرفته‌اید، الان وقت این صحبت‌ها نیست، پلیس هر وقت صلاح بداند دراین‌باره صحبت می‌کند». خبرنگار «شرق» عنوان کرد: «پس وقت صحبت از این ماجرا چه زمانی است، وقتی دادستان کل کشور خبر از تعطیلی می‌دهد؟» صباحی گفت: «مگر من دادستان هستم؟ از خودش بپرس». خبرنگار عنوان کرد: «شما مسئول روابط‌عمومی انتظامی تهران بزرگ هستید، این چه طرز پاسخ‌دادن است؟» پاسخ صباحی این بود: «شما شعور نداری؟ می‌گویم از دادستانی سؤال کن».
رییس جمهور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها رسالت سختی دارند، گفت: بسیاری از خواص در قضایای اخیر مردود شدند و وظیفه شرعی و قانونی خود را در تنویر افکار عمومی انجام ندادند. وقتی سوال می‌کنیم چرا حقایق را برای مردم نمی‌گویید؟ پاسخ می‌دهند که از جوسازی می‌ترسیم.
روابط عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور با صدور اطلاعیه ای جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام در شیراز را محکوم کرد.
ستاد تنظیم بازار، با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از فردا به‌ تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.
اولین دوره مسابقات سرعت قهرمانی کشور در پیست اتومبیل‌رانی آزادی در کلاس ۲۰۶ استاندارد با قهرمانی تیم آپکو به پایان رسید.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!
در پی حرف‌های توهین آمیز حسن عباسی علیه فوتبالیست‌های ایرانی که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و در حساب توییتر خود پاسخ این سخنران را داد.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در خصوص اینترنت ایمن در توئیتر نظرسنجی برگزار کرد. ۸۶ درصد پاسخ دهندگان نظر منفی داده اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ