با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلتفرم مگابانک ملت با قابلیت ها و امکانات ویژه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
پلتفرم مگابانک ملت با قابلیت ها و امکانات ویژه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هیات عامل این بانک به صورت رسمی رونمایی شد.
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد.
طرح تسهیلاتی «مروارید» بانک ملی ایران طی مراسمی با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک، اعضای هیات مدیره و هیات عامل رونمایی شد.
بیست و چهارمین جلسه شورای مدیران بانک ایران زمین با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران و روسای ادارات این بانک در سالن جسات ساختمان میرداماد برگزار شد.
با برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک ملت، اعضای هیات مدیره این بانک برای دوره دو ساله آینده انتخاب شدند.
با انتخاب اکثریت سهام‌داران بانک تجارت و در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این بانک اعضای هیات‌مدیره بانک تجارت معرفی شدند.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: باید سراغ بانک‌، مدیرعامل، هیات مدیره، نظارت بانک مرکزی برویم نه اینکه بگوئیم فلان مشتری چرا قسطش را نمی‌دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه ایران به همراه اعضای هیات مدیره در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص انجام تعامل و افزایش همکاری های فی مابین به گفتگو نشست و تفاهم نامه همکاری بین شرکت سایپا و بانک قرض الحسنه ایران به امضا رسید.
براساس مصوبات مجمع عادی به طور فوق العاده شرکت ایران خودرو در هفدهم بهمن ماه امسال، اعضای جدید هیات مدیره این شرکت انتخاب و امروز هفتم اسفندماه معرفی شدند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۸ هزار و ۶۵۲ واحد به مبلغ ۲۳ هزار و ۵۳۳ میلیاردتومان خبر داد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
مدیرعامل بانک آینده و جمعی از اعضای هیات مدیره این بانک با حضور در سایپا و نشستی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این گروه خودروساز در خصوص ارتقا و تقویت سطح تعاملات فی مابین به گفتگو نشستند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
سامانه دریافت غیرحضوری تسهیلات ازدواج بانک تجارت در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک رونمایی شد.
مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
مراسم قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری” مهرریزان”، با حضور اعضای هیات مدیره بانک، نمایندگان بانک مرکزی و دادستانی کل کشور برگزار شد و بیش از 14 هزار نفر از برندگان این حساب‌ها شناخته شدند.
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی اعضای هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی به مدت ۳ سال منصوب شدند.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۳ هزار و ۸۷۶ واحد ذیل نهضت ملی مسکن به مبلغ ۱۴ هزار و ۸۴۱ میلیارد تومان خبر داد.
موسسات اعتباری مکلف شدند سامانه‌های عملیاتی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که برای بانک مرکزی و کلیه اعضای هیئت مدیره قابل مشاهده باشد.
عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۴۰ هزار و ۹۰۲ واحد به مبلغ ۱۳ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ