سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اجرای تدابیر مختلف این وزارتخانه برای حفظ امنیت سوالات امتحانات نهایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
به گفته مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ۳۰ درصد از بودجه نظام سلامت به درمان افراد مصدوم حوادث رانندگی اختصاص دارد و ۳۰ درصد از ورودی پرونده‌ به دادسراها مربوط به این حوادث است.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری‌های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قرارداد‌هایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می‌کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی‌کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه‌های مالی که متحمل می‌شدیم دیگر قرارداد‌ها را تمدید نکردیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تدابیر ترافیکی مراسم جشن بزرگ عید غدیر و میهمانی ۱۰ کیلومتری را تشریح کرد.
به‌رغم پایان شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، تدابیر امنیتی سختگیرانه همچنان در مسکو به قوت خود باقیست.
رئیس دستگاه قضا دستورات مصداقی برای اتخاذ تدابیر عاجل جهت خروج کالاهای ترخیص نشده از بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی را تشریح کرد.
فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ گفت: تدابیر ویژه ای را برای برگزاری شهرآورد پایتخت در نظم و امنیت پیش بینی کرده ایم.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حملات مقاومت فلسطین علیه گشتی‌ها و یگان‌های نیروی زمینی خود در نزدیکی مرز غزه، اقدام به ایجاد دیوارهای بلند در نقاط مرزی کرده است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
یک منبع امنیتی از اتخاذ تدابیر امنیتی شدید در نوار مرزی عراق و سوریه از سوی نیروهای حشد شعبی خبر داد.
مدیران تیم های لیگ برتری برای رسیدن به هدف یک فصل خود در آخرین بازی دست به جیب شدند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از اعمال تدابیر امنیتی در برگزاری امتحانات نهایی خبر داد و گفت: این امتحانات در سال جاری ۴۰ درصد تأثیر قطعی در کنکور دارد.
توسعه ابزار هوش مصنوعی جدید طی ماه‌های اخیر، سبب تشدید نگرانی‌ها در مورد تهدیدات بالقوه این فناوری نوظهور در میان قانون‌گذاران سراسر جهان شده است.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: حسب تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور، راه‌اندازی مرکز جامع تربیت و آموزش مدیران در دستور کار قرار دارد.
وزیر کشور گفت: کمپین‌های «شصت‌سی» در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها علاوه بر کاهش حوادث جاده‌ای، موجب ترویج اصالت‌ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع‌دستی هر استان می‌شود.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: دولت تدابیری چون تشکیل بازار مبادله ارزی را انجام داده و تصمیماتی هم برای بازگرداندن دلارهای ناشی از صادرات فولاد و پتروشیمی اتخاذ شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش معتقد است از نظر قانونی استفاده از گوشی موبایل در مدرسه برای دانش آموزان ممنوع است اما اجرای این ممنوعیت باید در آرامش و با تدبیر انجام شود.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
دبیر قرارگاه ملی جمعیت گفت: در جلسه قرارگاه مقرر شد بخش‌های مرتبط با وزارت آموزش‌وپرورش تدابیر ویژه حمایتی از زوج‌های جوان فرهنگی و دانشجو معلم را در دستور کار خود قرار دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ