بیماری روانی از راه‌های مختلفی می‌تواند بر بدن تأثیر بگذارد. مثلاً افراد مبتلا به اختلالات روانی اغلب به دلیل شرایط زندگی نامطمئن دچار کاهش امید به زندگی می‌شوند. انگ پیرامون بیماری روانی نیز می‌تواند منجر به انزوای اجتماعی و حتی خشونت شود که این مسئله بر سلامت کلی تأثیر منفی می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنبه‌ای را آغشته به آبلیمو کرده داخل دستمال کاغذی پیچیده و به مدت چند دقیقه داخل قابلمه قرار دهید. بوی سوختگی برطرف خواهد شد.
افتادگی پلک یک مشکل زیبایی است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل سن، ضعف عضلات پلک و کاهش کلاژن و الاستین پوستی رخ دهد. درصورتی‌که مشکل شدید باشد و به‌شدت تأثیری بر بینایی یا راحتی چشم‌ها داشته باشد، توصیه می‌شود به یک چشم‌پزشک مراجعه کنید.
از بین بردن لکه خون خشک نشده از روی پارچه کار آسانی است، اما اگر لکه خون مورد نظر خشک شده باشد، ممکن است کار کمی سخت‌تر شود. سرعت عمل در انجام این کار از اهمیت بالایی برخوردار است.
دندان‌ها به طور طبیعی با بالا رفتن سن شروع به زرد شدن می‌کنند که این کاملاً طبیعی است. اما برای سفید کردن دندان‌ها می‌توانید از روش‌های زیادی استفاده کنید.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
برای اینکه روغن موقع سرخ کردن مواد غذایی کف نکند و یا کمتر کف کند راهکار‌هایی وجود دارد که در زیر می‌خوانید.
کریستیانو رونالدو، ابر ستاره فوتبال جهان هم این روز‌ها با مسائل بالا رفتن سن درگیر است.
ماهی از جایگاه ویژه‌ای در سفره ما ایرانیان برخوردار است و به ویژه در شب عید مهمان سفره بسیاری از ماست. اما ماهی به‌رغم فواید سلامتی بخش خود اگر به صورت درست و اصولی طبخ نشود، می‌تواند به یک غذای پرکالری و چه بسا مضر تبدیل شود.
این روزها که به ایام عید نزدیک می‌شویم مصرف و هوس خوردن شیرینی بالا می‌رود؛ اگر می‌خواهید خوردن شیرینی را کنترل کنید مطلب زیر را بخوانید.
مسواک زدن درست و استفاده از نخ دندان و دهان‌شویه، تاثیرگذارترین عوامل برای حفظ بهداشت دهان و دندان و رفع بوی بد دهان هستند. هنگام مسواک زدن باید دقت کنید تک‌تک دندان‌ها تمیز شوند، پشت دندان بخوبی تمیز و مسواک از همه زوایا روی دندان کشیده شود.
یکی از روش‌های مؤثر که از سال‌ها پیش برای درمان و بهبود کمر درد مورد استفاده قرار گرفته، انجام حرکات ورزشی است.
حلقه‌های کمان‌شکل زیر چشم مشکل رایج افراد در هر سنی است. از آنجایی که پوست زیر چشم بسیار نازک است، سیاهرگ‌ها و رگ‌های خونی زیر چشم راحت‌تر خود را نشان می‌دهند. این موضوع به همراه سایر عوامل باعث می‌شود احساس کنیم پوست این ناحیه تیره‌تر است.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
ناحیه چشم بخشی از صورت است که به گفته اکثر متخصصان، همیشه باید دوز اضافی از مراقبت روزانه را دریافت کند؛ چراکه به طور طبیعی نازک‌تر است، کلاژن کمتری تولید می‌کند و حاوی رگ‌های خونی کوچک‌تری است.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می‌شوند، می‌افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت. اگر این روش‌ها موثر نباشد می‌توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
والدین با یک گوشی، کودک را ساکت می‌کنند تا خانواده احساس آرامش کنند؛ واقعا یکی از اشتباه‌ترین روش‌هاست.
لجبازی کودکان می‌تواند علل متعدد داشته باشد از محیط نامناسب خانواده تا نازپروردگی، سرزنش و انتقاد از کودک، فشار‌های خانواده، مشکلات جسمی و روانی تا جلب توجه و برخی اختلالات مثل اختلال نافرمانی ـ مقابله جویانه، سندروم داون، کودک آزاری و اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه و همچنین مشکلات دیگری مثل استرس‌های زیاد، بی توجهی یا انتظارات زیاد والدین از بچه‌ها و در نهایت اینکه طبق گفته محققان لجبازی بین پسران بیش از دختران است.
از دست دادن زیاد مایعات از بدن اگر تحت‌نظر و مراقبت پزشکی نباشد خطرناک است و اگر با گرسنگی کشیدن هم همراه شود خطرناک‌تر هم خواهد شد. بدن شما دارای سیستم بسیار کاملی برای سم‌زدایی و پاک‌سازی خودش است، بنابراین نیازی نیست از روش‌های خاصی برای دتوکس استفاده کنید و درگیر عوارض بعدی شوید و ضمناً سیستم خودکار بدنتان را هم به هم بریزید.
محققان به کاهش اثرات استرس روزانه هم در تعداد عوامل استرس زای روزانه گزارش شده توسط افراد و هم در واکنش عاطفی آن‌ها به این عوامل پی بردند. به عنوان مثال، افراد ۲۵ ساله تقریباً ۵۰٪ از روز‌ها عوامل استرس زا را گزارش کردند، در حالی که افراد ۷۰ ساله استرس را فقط در ۳۰٪ از روز‌ها گزارش کردند.
یک وکیل دادگستری گفت: انتقاد، ابزاری برای بیان نقاط ضعف است و در صورتی که انتقاد شنیده شود، وسیله‌ای برای ارائه روش‌هاست به منظور حل مشکلاتی که موجب بروز شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد، حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه وظیفه مدیریتی ما در دولت است، این که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول، قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است.
در تماس تلفنی گفتم که حتماً این موضوع پیگیری می‌شود که اگر قصوری باشد حتماً پیگیری خواهد شد و خانواده آن مرحومه نیز گفتند که این تماس برای ما قوت قلب بود. همچنین در دولت و مجلس این موضوع پیگیری شد و پزشکی قانونی هم آن را پیگیری کرد. در این موضوع آنچه که وظیفه مدیریتی ما در دولت است این است که آن را پیگیری کنیم و من هم به عنوان یک مسئول قصدم در این قضیه شفافیت و اجرای عدالت است
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ