مهدی زارع؛ رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله گفت: زلزله‌ای که جدیدا به بزرگی ۳/۳ دهم ریشتر در دماوند رخ داد، در غرب گسل مشا است که اردیبهشت ۹۹ هم زلزله‌ای در همان جا رخ داد. این لرزش نشان داد که این گسل همچنان زنده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان رعد و برق خطر صرفا در داخل خانه و محیط سربسته متوجه شما نیست. در آن هنگام به در‌ها و پنجره‌ها نزدیک نشوید، روی کف بتنی دراز نکشید، به دیوار‌های بتنی تکیه ندهید و از ایوان‌ها و بالکن‌ها دور بمانید.
آغاز روز با صبحانه مغذی یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک متابولیسم بدن و تامین انرژی است. اما هیچ مطالعه علمی ثابت نمی‌کند که صبحانه سنگین به کاهش وزن کمک می‌کند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: خستگی و خواب آلودگی یکی از مهم‌ترین علل وقوع تصادفات است.
هنگام وقوع زلزله مهیب ۷.۷ ریشتری در کشمیر برق بیمارستان قطع شد، اما کادر پزشکی بیمار در اتاق عمل بیمار را رها نکردند تا اینکه برق وصل شد.
تصاویری از لحظه وقوع زلزله در شرق ترکیه را مشاهده می‌کنید.
سازمان حوادث غیرمترقبه ترکیه اعلام کرد در پی زمین‌لرزه ۵.۶ ریشتری در «ملطیه» حداقل یک نفر نفر کشته و ۶۹ نفر دیگر مجروح شدند. ۲۲ ساختمان نیز فرو ریخته است.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
خانم شیما آلاکوش پرستار بیمارستانی در غازی آنتپ ترکیه هنگام وقوع زلزله شدید، به‌جای فرار، جان خود را برای انتقال بیماران از بیمارستان هنگام زلزله به خطر انداخت.
دوربین‌های یک پت شاپ در ترکیه لحظه وقوع زلزله را منتشر کرد و واکنش گربه ها را از این حادثه ثبت کرد.
تصاویری از لحظه وقوع زلزله در ترکیه و نجات نوزادانی که داخل دستگاه انکوباتور قرار دارند را ببینید.
فیلمی از شب زلزله در ترکیه، نشان می دهد که چگونه دو پرستار شجاع به جای فرار به بخش مراقبت از نوزادان در بیمارستان غازیانتپ دویدند تا از سقوط انکوباتورهای نوزاد جلوگیری کنند.
پیمانکار مجتمع «رنسانس حاتای» که در زلزله اخیر حاتای ترکیه فروریخته، هنگام فرار به خارج از کشور در فرودگاه استانبول دستگیر شد.
ریزش کامل دیوارهای مسجدی در ترکیه پس از زلزله مهیب را مشاهده می‌کنید.
رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، آخرین وضعیت سه ملی‌پوش این رشته را که هنگام وقوع زلزله اخیر در ترکیه حضور داشتند، تشریح کرد.
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.
ساعاتی پیش زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
با عمو اکبر روی سنگفرش یخ‌بسته پیاده‌رو قدم می‌زنیم تا به مغازه ابوعلی برسیم؛ جایی که اهالی محله در ماه رمضان، شب عید و در هنگام وقوع حوادثی مثل سیل و زلزله به حسین ابوعلی اعتماد می‌کنند تا کمک‌های آن‌ها به واسطه او به دست نیازمندان برسد. عمو اکبر در همین خیابان و در مقابل همین مغازه بود که شب‌های سرد زمستان یک ماه نگهبان کمک‌های مردمی شد.
مانور سراسری زلزله در مدارس با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و کاهش تلفات انسانی در هنگام بروز زمین لرزه برگزار شد.
حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز در ۳۲ استان کشور نحوه صحیح پناه گیری، عملیات تجسس، امداد و نجات و انتقال و درمان مجروحان هنگام مواجه شدن با زلزله را به مرحله اجرا در می‌آورند.
فیلمی از لحظه ریزش یک سوله ورزشی هنگام وقوع زلزله در تایوان را مشاهده می‌کنید.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.
نمایندگان پارلمان لیختن‌اشتاین بعدازظهر روز پنج‌شنبه یک سپتامبر هنگامی‌که در حال بحث درباره الزام بیمه زلزله بودند با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر که در همان زمان به وقوع پیوست، غافلگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ