ساعاتی پیش زمین‌لرزه بزرگی مناطق جنوبی ترکیه و شمال سوریه را به شدت لرزاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین فرمانده انتظامی شهرری از دستگیری پدری که دختر ۱۰ ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
تصاویری از رانش هولناک زمین در هندوستان را مشاهده می‌کنید.
حمیدرضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس کشور گفت: تا امروز ۵۴۰ ملک مازاد در آموزش و پرورش شناسایی شده‌اند و ۳۴۱ ملک در فرایند ارزش‌افزایی قرار گرفته است.
شکنجه هولناک پسر ۶ ساله از سوی ناپدری
رویکرد جدید کشور عربستان برای جذب ستاره‌های جوان و پا به سن گذاشته فوتبال دنیا می‌تواند به زودی تبعات سنگین و گرانی برای فوتبال ایران در سطح باشگاهی و ملی داشته باشد.
چند روز پیش به دلیل انفجار گاز، بخشی از یک خیابان شلوغ در منطقه تجاری کلانشهر ژوهانسبورگ در آفریقایی جنوبی ترک خورد.
در اینجا تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را می‌بینید که صحنه‌هایی از نبرد آخرالزمان را نشان می‌دهند.
رسانه‌های روسی تصاویری از کشتار سرنشینان یک خودروی غیرنظامی منتشر کردند که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آن را جنایت جنگی ارتش اوکراین توصیف کردند.
دانمشندان اخیرا اعلام کردند که در فاصله ۱۲ هزارسال نوری از زمین، برای اولین بار شاهد بلعیده شدن یک سیاره در ابعاد سیاره مشتری توسط یک ستاره بوده‌اند که نتیجه این مشاهدات در مجله Nature منتشر شده است.
اهالی اردوگاه جنین با ذکر مشاهدات عینی خود، هجوم بامداد دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین را با حمله سال ۲۰۰۲ این رژیم به جنین مقایسه کردند.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
کرج- شدت سیل روز پنجشنبه جاده چالوس به حدی بود که منجر به گرفتارشدن خودروهای زیادی شد.
در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید سلیمانی محدوده دور برگردان کرمان، یک دستگاه وانت پیکان به رانندگی فردی ۴۰ ساله و بدون گواهینامه به علت خستگی و خواب آلودگی از سطح سواره رو خارج شده پس از برخورد با چند اصله درخت وارد پیاده رو می‌شود. این وانت سپس با عابر پیاده که دختری ۱۸ ساله و بر روی جدول داخل پیاده رو نشسته بوده برخورد که متأسفانه وی در دم فوت می‌نماید.
تصاویری از وقوع گردباد عظیم در لیائونینگ چین را مشاهده می‌کنید.
مرگ هولناک ۳ مرد در صاعقه‌زدگی
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
مادر به داخل پذیرایی گریخت، ولی باز هم از ضربات هولناک کارد در امان نماند و درحالی خون هایش، نقش و نگار‌های قالی را رنگین کرد که یکی از فرزندانش با شنیدن صدای جیغ مادر، هراسان از سوئیت طبقه بالا به پایین آمد و با مشاهده صحنه ترسناکی که هنوز ادامه داشت، وحشت زده به طبقه بالا گریخت تا از ضربات وحشتناک کارد در امان بماند!
وقوع آتش‌سوزی هولناک در خوابگاه دانش‌آموزان در کشور گویان، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند.
در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه امروز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه یک مورد حادثه سقوط در رودخانه در محدوده پل خواجو به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات غواصی سازمان از ایستگاه شماره ۵ به محل اتفاق اعزام شدند.
دراگان کوبیلیسکی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران، به شکلی باورنکردنی دختر خود را از دست داد.
یک ساختمان ۷ طبقه در کاهرامان ماراش ترکیه در پی زلزله مرگبار در این کشور فرو ریخت. در این ویدیو تصاویری جدید از نمای دوربین داخل کوچه از لحظه فرو ریختن این ساختمان را میبینید.
تصاویری از لحظه فروریختن یک ساختمان نوساز ۱۲ طبقه پس از وقوع زمین لرزه در ترکیه را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ