مسوت اوزیل، ستاره آلمانی فوتبال که این روزها در باشاک‌شهیر استانبول بازی می‌کند با حضور در مناطق‌ زلزله‌زده ترکیه با تیم‌های امدادگر در کمک به آسیب‌دیدگان زلزله همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار تصویر جدید از مسوت اوزیل با تتوی جنجالی، او را تبدیل به سوژه مورد بحث در آلمان کرده است.
جورجينيو، هافبک برزیلی آرسنال، اعتراف کرده که هنگام شنیدن شایعات در اوایل تابستان، با کای هاورتز تماس گرفته و به او گفته که به آرسنال بپیوندد.
مسوت اوزیل، بازیکن اسبق رئال مادرید، تمجید ویژه‎‌ای از آردا گولر، پدیده فنرباغچه، دارد.
مرغوب‌ترین انگور یاقوتی در تاکستان‌های سیستان و بلوچستان پرورش می‌یابد. انگور نوبرانه در بهار، انگور یاقوتی است که حدودا اوایل خرداد راهی بازار می‌شود. انگور یاقوتی سیستان طعم، رنگ، مزه و رنگ منحصر به فردی دارد. دیگر انگور‌های یاقوتی بیشتر در ساوه و شهریار به عمل می‌آیند. تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که انگور یاقوتی می‌تواند در کنترل فشار خون بالا و کلسترول خون نقش مهمی داشته باشد. قیمت هر کیلوگرم از این انگور بسته به کیفیت بار و شهرستانی که از آنجا می‌آید متغیر است.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
سخنگوی فدراسیون فوتبال ترکیه گزارش‌های اخیر درباره منصوب شدن مسوت اوزیل به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را تکذیب کرد.
شمارش آرا تقریباً تمام شده و یک چیز مشخص است: اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پیروز شده و رئیس جمهور باقی خواهد ماند.
مسوت اوزیل، ستاره سابق تیم ملی آلمان، ابراز امیدواری کرد که بایرن مونیخ این فصل هم جام قهرمانی بوندسلیگا را به خانه ببرد.
مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید، اعلام کرد که در سن 34 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.
کودی خاکپو، مهاجم هلندی لیورپول، گل اول خود را در دیدار برابر منچستریونایتد، روی پاس اندرو رابرتسون به ثمر رساند.
اوزیل در واکنش به سوالی که بازی در کنار کریس رونالدو چگونه بوده، پاسخ جالب توجهی داد.
مدیر برنامه مسوت اوزیل، بازیکن سابق تیم ملی آلمان، اعلام کرد که این بازیکن بازنشسته نشده است.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از خود در ورزشگاه البیت قطر اعلام کرد برای هواداری از مراکش به استادیوم رفته و در مقابل فرانسه از این تیم حمایت می‌کند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان با تمجید از عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی 2022 قطر گفت: «شیرهای اطلس» باعث افتخار آفریقا و جهان اسلام هستند.
مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، با ارسال پیامی از عملکرد بوکایو ساکا در جام جهانی 2022 قطر تمجید کرد.
مسوت اوزیل به برد مراکش مقابل پرتغال و صعود به نیمه نهایی جام جهانی واکنش نشان داد.
مسوت اوزیل بعد از گلی که اولیویه ژیرو امشب مقابل لهستان به ثمر رساند با او شوخی کرده و مدعی شد ستاره فرانسوی این نوع ضربه زدن به توپ را از او یاد گرفته است.
هواداران قطری برای دیدار آلمان و کاستاریکا نیز تصاویر مسعود اوزیل را با خود به ورزشگاه آورده‌اند.
هواداران قطری با در دست داشتن عکس مسوت اوزیل در ورزشگاه قصد داشتند دورویی آلمانی‌ها را نشان بدهند.
گروهی از تماشاچیان قطری در بازی امشب آلمان و اسپانیا به حرکت چند روز پیش بازیکنان آلمان در اعتراض به میزبانی قطر واکنش نشان داده و به بهانه مسوت اوزیل به آلمان اعتراض کردند.
ایجنت مسوت اوزیل در مصاحبه ایی مفصل مدعی شد که موکلش بر خلاف اوبامیانگ، پس از ترک آرسنال به خاطر علاقه اش به توپچی ها نمی خواست در دیگر تیم های انگلستان بازی کند.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از روی تخت بیمارستان گفت عمل جراحی کمرش با موفقیت انجام شده است.
پاکبان‌ها تمام نقاط شهر را در نیمه‌های شب و اوایل صبح زیر پا می‌گذارند تا کوچه و خیابان را با کمترین آلودگی تحویل شهروندان بدهند، اما کمتر کسی پای درد و دل آن‌ها نشسته است تا بداند در شب‌های خلوت تهران، حاشیه بزرگراه‌ها و در برابر شهروندان بی‌حوصله چه خاطراتی در ذهن این افراد نقش بسته است.
آیت الله سعادت مصطفوی اولین رئیس کاخ نیاوران بود که به حکم امام خمینی (ره) مسئولیت نگهداری از این کاخ را در اوایل انقلاب به عهده گرفت. او ششم شهریور در سن ۸۶ سالگی درگذشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ