دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردان جنین در بیانیه‌ای ضمن تایید شهادت سه جوان فلسطینی در ترور روز یکشنبه صهیونیست‌ها، به مقامات تل آویو در این‌باره هشدار داد.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق نشده است که تا امروز، قرارداد ستاره آمریکایی خود را تمدید کند.
گردان جنین با تهدید مقامات رژیم صهیونیستی، اعلام کردند که غافلگیری‌های زیادی برای اشغالگران دارند.
زیدآبادی نوشت: این کدام قانون است که طبق آن می‌توان گردن شهروندی را به اتهام ناهنجاری شکست؟ فرماندهی که در برابر چشم عموم با این لحن و زبان تهدید می‌کند در خفا و دور از چشم مردم چه گفتار و رفتاری دارد؟
شهرداری گرگان از نظر میانگین قدی و سنی، میان تیم‌های حاضر در فینال سوپر لیگ غرب آسیا جایگاه نخست را دارد.
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این باشگاه حاضر نیست بازیکنانی که قیمت آنها بیشتر از قیمت واقعی است را خریداری کند.
در گذشته و اکنون اهداف روشنی از افزایش قیمت بنزین نداشته‌ایم / افزایش قیمت بنزین دوباره از طریق افزایش نرخ حمل و نقل و تشدید انتظارات تورمی، تورم جدید ایجاد می‌کند / هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به همه شهروندان اعم از اتومبیل‌دار و ندار، بنزین بدهند / باید در مورد سیستم حمل و نقل کشور و هم در مورد سیستم انرژی کشور و هم در مورد تولید خودروی با کیفیت در کشور چاره اندیشی اساسی شود / در ساختار فعلی اقتصاد ایران مشکل حامل‌های انرژی با قیمت حل نمی‌شود
گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز(سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
گردان ابو علی مصطفی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که عملیات‌های اخیر در حواره کرانه باختری از سوی این گردان انجام شده است.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در راستای بالا بردن آمادگی برای نبرد احتمالی، رزمایش برگزار کردند.
سرمربی تیم والیبال پاس گرگان از عملکرد بازیکنانش در برابر شهداب تمجید کرد.
رهبر گروه الاهوازیه در اعترافاتش به همراهی و همکاری با منافقین اعتراف می‌کند، اما بیشتر از همه از مأموران امنیتی موساد و مأموران امنیتی سوئد یاد می‌کند. مشکل این است که طرح و برنامه‌شان با شکست روبه‌رو شده، به‌ویژه این ناکامی برای آن‌ها خیلی گران تمام‌شده، چون رهبر این گروه را به ایران آوردیم و مجازات کردیم. سوئدی‌ها باید بدانند که همان‌گونه که این‌ها را آوردیم، می‌توانیم مأموران امنیتی آن‌ها را هم بیاوریم.
گردان های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با انتشار ویدئویی از نظامی اسیر صهیونیستی دروغگویی مقامات صهیونیست درباره آزادی او را افشا کرد.
بازی برگشت دو تیم بسکتبال گرگان و الریاضی در سوپر لیگ غرب آسیا که روز 18 ژانویه برگزار می‌شود، جریان کاملا متفاوتی با بازی رفت خواهد بود.
برای جلوگیری از تشدید بیماری در هوای سرد، والدین باید مطمئن شوند که کودک شأن لباس مناسبی برای پوشیدن در بیرون از منزل دارد، از جمله شال گردن که روی دهان و بینی را بپوشاند. این روش می‌تواند به گرم کردن و مرطوب کردن هوای تنفسی آن‌ها کمک کند.
متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: معمولاً نقاط مختلف بدن، میزان چربی متفاوتی دارند، به طوری که نقاط بالا تنه مانند صورت، گردن و شانه‌ها، غدد چربی بیشتری دارند و نقاط پایین بدن، مانند پا‌ها از غدد چربی کمتری برخوردارند و بیشتر خشک می‌شوند، بنابراین نحوه مراقبت از نواحی مختلف پوست بدن، متفاوت است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: بی تردید اغتشاش گران و عاملان ترور و خشونت و بکارگیری سلاح گرم و سرد علیه پلیس و امنیت جامعه، طبق قوانین قضایی کشور به عدالت سپرده می‌شوند.
پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان، می‌گوید این باشگاه تلاش کرده قرارداد رافائل لیائو را پیش از شروع جام جهانی تمدید کند ولی در نهایت این کار انجام شدنی نبوده است.
گرگان- صنعت شترداری ظرفیتی کارآفرین و ارزآور بوده و سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی آن می تواند این صنعت را به گنجینه ای از محصولات متنوع تبدیل و خشکسالی را از تهدید به فرصت بدل کند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) با توقف رشد دلار افزایش یافت اما به دلیل انتظارات برای تشدید سیاست‌های بیشتر توسط فدرال رزرو آمریکا در تلاش‌هایش برای فرونشاندن تورم فزاینده، قیمت‌ها نزدیک به پایین‌ترین حد در ۲.۵ سال گذشته باقی ماند.
قیمت نفت روز جمعه تحت تاثیر تهدید واقعی کاهش عرضه، حدود چهار درصد صعود کرد، اما تحت تاثیر افزایش سریع نرخ‌های بهره و محدودیت‌های کووید ۱۹ در چین، دومین کاهش هفتگی متوالی را رقم زد.
اقدامات رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه و بستن همه مسیرها و توقف حرکت قطاهار به علت تهدیدهای گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، باعث خشم شهرک نشینان صهیونیست از این اقدامات شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ