منابع سوری از حملات جدید ترکیه به شمال سوریه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله‌ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.
منابع عراقی اعلام کردند که ارتش ترکیه مناطقی را در شمال عراق گلوله باران کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی با ادعای شلیک راکت از لبنان به سمت سرزمین های اشغالی در حال گلوله باران مناطقی در جنوب لبنان است.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (سه شنبه) مدعی گلوله باران مناطقی از جمهوری خودمختار نخجوان توسط ارتش ارمنستان شد.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
فرماندار «بلگورود» روسیه از تجاوز اوکراین به شهرک‌های مرزی این منطقه خبر داد.
صبا سلیمی لژیونر فوتسال کشورمان اعتقاد دارد سقف آرزوهایش بازی در باشگاه بارسلونا اسپانیاست.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: اوکراین علیرغم آتش‌بس‌اعلامی از سوی مسکو، دونباس را گلوله باران می‌کند.
سربازان اوکراینی کریسمس را زیر گلوله باران در باهموت جشن می‌گیرند.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از پنج مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب در چند ساعت اخیر توسط تروریست های جبهه النصره خبر داد.
ارتش عربستان مجددا مناطقی از شمال یمن را گلوله باران کردند.
اکثر ساکنان شهرک ابوراسین در حومه شمالی حسکه به دلیل حملات مداوم اشغالگران ترکیه و گلوله باران این شهرک که ویرانی های زیادی را به همراه داشته است، آواره شده اند.
شهر خرسون پس از آزادسازی تقریباً روزانه گلوله باران و قطع برق و آب به واقعیت جدیدی تبدیل شده است. در سرما، مردم را می‌توان دید که برای جیره غذایی یا آب در صف ایستاده اند. آن‌ها برای مردگان خود عزاداری می‌کنند و اجساد قربانیان جدید را که در اثر حملات ارتش روسیه در خون خود غلتیده‌اند، می‌پوشانند.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ارتش ترکیه مناطقی را در اطراف منطقه تل ابیض در حومه شمالی الرقه با توپخانه هدف قرار دادند.
پایانه نفتی خرسون اوکراین یک روز پس از گلوله باران توسط نیرو‌های ارتش روسیه که از رودخانه دنیپرو شلیک کردند، همچنان در حال سوختن است. خرسون، بندر حیاتی دریای سیاه و دروازه‌ای به کریمه، اولین شهر بزرگی بود که پس از شروع حمله در ۲۴ فوریه به دست نیرو‌های روسیه افتاد. این شهر با عقب نشینی نیرو‌های روسیه آزاد شد و در حال حاضر روس‌ها در نزدیک رودخانه دنیپرو، مستقر هستند.
بنا به گزارش ها، نیروهای اوکراینی گلوله باران جمهوری خلق دونتسک را از صبح امروز آغاز کرده اند.
منابع یمنی از حملات ارتش سعودی به مناطق مرزی یمن خبر دادند.
مقامات محلی در مناطق مختلف اوکراین از گلوله باران، قطعی برق، هشدار حمله هوایی و تخلیه شهرها در پی افزایش حملات موشکی خبر داده اند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
در بحبوحه ترس از وقوع فاجعه به دلیل گلوله باران مجدد در روز‌های اخیر که روسیه و اوکراین یکدیگر را مقصر می‌دانند، توجه زیادی به نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب اوکراین معطوف شده است.
رسانه ها از گلوله باران دوباره نیروگاه هسته‌ ای «زاپروژیا» توسط ارتش اوکراین خبر می دهند.
ارتش ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن با توپخانه سنگین روستایی در غرب «الدرباسیه» در حومه حسکه را گلوله باران کردند که منجر به خسارت به تعدادی از منازل و اموال ایجاد رعب و وحشت در میان مردم شد.
نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در جنوب شرقی شهر انرهودار که بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا محسوب می‌شود، تحت تسلط ارتش روسیه قرار دارد. نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل هم که فعال نیست، در اختیار روس‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ