آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل بر سر آب و زمین کشاورزی/ دستگیری سازنده مشروب تقلبی/ دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!/ شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی/ درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید/ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه/ جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان ۳ کودک!/ محاکمه قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساعت حدود هشت صبح یک روز جمعه بود که ساکنین خیابان ظفر با شنیدن صدای گلوله دچار اضطراب شدند و به خیابان ریختند تا بفهمند ماجرا از چه قرار است. همسایه‌های‌خانه زن‌و شوهر آمریکایی که صدای شلیک گلوله‌های پی‌درپی را از آن خانه شنیده بودند؛ پشت در خانه‌مورد نظر رفته بودند، اما دوریس در را باز نمی‌کرد.
پلیس در تعقیب مرد مسلحی است که در جریان درگیری با اعضای خانواده‌ای ۴نفر از آن‌ها را با شلیک گلوله به قتل رسانده و گریخته است.
متأسفانه بدلیل شلیک گلوله های ساچمه ای از اسلحه شکاری پران، دو برادر و یک شخص دیگر جان خود را از دست داده اند.
در اتفاقی باورنکردنی دروازه‌بان جوان تیم امید مس کرمان با شلیک گلوله به قتل رسید.
لیدر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس به قتل رسید.
۱۱ مرد با طراحی نقشه یک جنایت، دکتر رضا ضیایی و همسرشان مینو صابری را به قتلگاه مدنظرشان کشانده و با شلیک دو گلوله در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساندند. دکتر دکتر رضا ضیائی نصرآبادی از متخصصان گوش و حلق و بینی بیمارستان عرفان تهران بود.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که به صورت سهوی باجناق خود را در کرمانشاه با شلیک گلوله به قتل رسانده بود.
متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.
ماموران با بررسی میدانی متوجه شدند که یک مرد ۴۹ ساله حین تعمیر خودرو به وسیله شلیک گلوله سلاح گرم شخصی ناشناس به قتل رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرد نانوا مظنون به قتل همسر/ راز قتل هولناک/ شلیک گلوله پایان دعوای زن و شوهر/ بیت کوین جان گرفت!/ محاکمه پیرمردی که با ماهیتابه همسرش را کشت/ جنایت خانوادگی با اسلحه شکاری در فسا/ تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی انگیزه قتل همسر/ نورافکنی در حکایت عجیب یک جنایت!
محمد حسین شرکاء، رییس هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی با شلیک گلوله در مشهد به قتل رسید.
در پی بروز اختلافات شخصی زمانی که مقتول قصد ترک شهر را داشته، متهم با حضور در مقابل تاکسی مانع حرکت خودرو می‌شود و در حالی که ضارب قصد پیاده کردن مقتول از تاکسی را داشته به دلیل ممانعت وی از پیاده شدن، با شلیک گلوله کلت کمری او را به قتل می‌رساند.
فرمانده انتظامی شهرستان سلسله استان لرستان گفت: داماد خانواده که مسلح به کلت بود ابتدا پدرزن خود را با شلیک گلوله زخمی کرد. بعد همسر خود را به قتل رساند و سپس به خود شلیک کرده و فوت شد. قاتل و همسر کشته شده او حدود ۴۰ساله بوده و یک فرزند خردسال داشتند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است.
ساعت ۴ بامداد جمعه ۱۵ مهر مرد جوانی در تماس با مأموران کلانتری چیتگر عنوان کرد: من و دو نفر از دوستانم در شهرک دانشگاه مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌ایم. با اعلام این خبر مأموران کلانتری و اورژانس بلافاصله راهی محل شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد جوانی بر اثر شلیک گلوله جان باخته و در چند متری او هم دو مرد دیگر بشدت زخمی شده‌اند.
قتل دختربچه با شلیک گلوله اشرار
نگهبان بانک سپه چابهار امروز هنگام مراجعه به محل کارش توسط دو فرد مسلح مورد سوءقصد قرار گرفت که در جریان این حادثه سه گلوله به وی اصابت کرد.
رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید
عاملان یک نزاع مسلحانه هولناک که با شلیک گلوله به سمت یکدیگر، مرگ دلخراش پاکبان بی گناهی را رقم زده بودند، با دستور قاضی ویژه قتل عمد مشهد به محل وقوع جنایت هدایت شدند تا صحنه قتل را مقابل دوربین قوه قضاییه بازسازی کنند.
شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی
تقریبا عمده فعالان بازار از بازی سهام خودرویی آگاه هستند و حتی احتمال رشدهای عجیب در صنعت خودرو را رد نمی‌کنند. سهام خودرو چه با اخبار برجامی سال ۹۴ و چه با موج تورمی سال ۹۹ رشدهای خیره‌کننده‌ای به ثبت رساند و سودهای رویایی نصیب بسیاری کرد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس برآوردها اگر سقف نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع اعمال نمی‌شد چیزی حدود ۳۰۰ همت از سود صنایع کاسته و با یک نسبت کلی و ساده می‌توان گفت که حداقل ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سرمایه کم می‌شد و بین 20 تا 30 درصد شاخص بورس سقوط می‌کرد.
شاخص کل بورس یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۴۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ