اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدارهای هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران هنوز تصمیم نهایی خود برای اعلام داوران هفته نخست لیگ برتر را به صورت رسمی اعلام نکرده است.
دیه‌گو گودین یکشنبه هفته آینده آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را انجام می‌دهد.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
رییس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از ۵ داور لیگ برتری برای هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول استفاده می‌کند.
پیام حیدری دو هفته بعد از دربی در هفته پایانی یکی از بازی های مهم و تاثیر گذار را سوت خواهد زد؛ مسابقه گل گهر و صنعت نفت آبادان.
کمک داور خبرساز هفته بیست و نهم لیگ برتر در هفته پایانی نیز در بازی مهمی پرچم خواهد زد.
کمیته داوران در هفته پایانی لیگ برتر از دو داور جدید استفاده کرده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
در روز غیبت احتمالی دو چهره سرشناس، قضاوت دیدارهای مهم هفته پایانی لیگ برتر به اسامی مشهور داوری فوتبال ایران رسیده است.
دروازه بان پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از داوران بازی های سپاهان در هفته های اخیر گفت: رقابت قهرمانی تا هفته پایانی لیگ برتر ادامه دارد اما معتقدم حق سپاهان جام قهرمانی است.
علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم اشتباه ترین داوران باید دیدارهای سپاهان و استقلال و پرسپولیس باشند.
داوران هفته ۲۶ لیگ: گزینه‌های دربی در آب‌نمک
در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ برتر رقابت در بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی داغ است.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد معتقد است روند قضاوت ها در لیگ یک به سود برخی تیم‌ها شده و از کمیته داوران خواست قاضی‌های باتجربه را انتخاب کنند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد.
مرحله شکل‌گیری ارگان‌های جنین بعد از پایان هفته سوم و با شروع هفته چهارم آغاز خواهد شد و تا هفته چهاردهم، ادامه می‌یابد. این دوران برای خانم‌های باردار، بسیار حساس محسوب می‌شود و بیشترین خطر برای جنین در این دوران وجود دارد؛ اما بعد از هفته چهاردهم، این خطرات به حداقل خواهد رسید و انجام تصویربرداری با رعایت اصول ایمنی، امکان‌پذیر است. البته برای انجام این کار باید حتما در ناحیه رحم و لگن، برای محافظت از پوشش سربی استفاده شود.
از مهدی قایدی تا پایان هفته یازدهم ۵۴۸ دقیقه حسرت گلزنی باقی مانده است. او بعد از نمایش درخشان مقابل ملوان دیگر در ترکیب استقلال ندرخشید و به رغم آنکه ساپینتو او را بار‌ها به ترکیب تیمش فرستاد و حتی ۶ بار در ترکیب اصلی بود، اما نتوانست آن تکنیک ناب و فرصت‌طلبی دوران اوج خود را دوباره روی پرده نمایش لیگ بیاورد.
هفته دهم لیگ برتر هم مثل تمام هفته‌های گذشته با اعتراض شدید به داوران به پایان رسید.
دربی منچستر این هفته در حالی برگزار خواهد شد که بازگشت منچستریونایتد به دوران اوج نوید یک دیدار تماشایی را می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ