یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب گذشته حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
جیمی اوهارا، هافبک سابق تاتنهام، معتقد است که کای هاورتز در آرسنال موفق نخواهد شد.
هافبک ملی‌پوش استقلال نمایش مطمئنی در خط میانی ایران مقابل قرقیزستان داشت.
مارکوس آکونیا، مدافع آرژانتینی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس می‌گوید بیانکونری در خط هافبک و حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد که کار را برای مدافعان حریف سخت می‌کنند.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
لوکا مودریچ، هافبک کروات رئال مادرید، نسبت به انتخاب دنیله اورساتو به عنوان داور دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، فدریکو والورده، هافبک رئال مادرید را به خاطر حمله به الکس بائنا از ویارئال محکوم کرد.
ریس نلسون هافبک آرسنال در ماه سپتامبر باید در دادگاه حضور پیدا کند و به اتهام حمله سگ خود به یک ماساژور مورد محاکمه قرار بگیرد.
دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، از رفتار یولیان ناگلزمان انتقاد کرد و مدعی شد که اگر او دوست ندارد به حرف‌هایش توجه شود باید به تیمی دسته سومی برود.
هواداران افراطی و خشمگین رم به خانه نیکولو زانیولو، هافبک این تیم، حمله کردند و پلیس مجبور شد برای متفرق کردن آنها اقدام کند.
در غیاب شیخ دیاباته مصدوم و سفر ناگهانی یورگن لوکادیا، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت از دو هافبک در خط حمله تیمش استفاده کند.
گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، در آستانه بازی حساس ولز برابر ایران بار دیگر به گرت بیل حمله کرد.
پنج مدافع، سه هافبک دفاعی و زوج جدید خط حمله؛ ایران با عجیب‌ترین ترکیب ممکن برای جدال با انگلیس.
ما مهاجم گرفتیم و پول زیادی هم هزینه کردیم اما وقتی توپ را به او نرسانیم چه تاثیری دارد؟ ما باید برای مهاجم ایجاد موقعیت کنیم.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان گفت: یکی از کنتورنویسان تحت پیمانکاری امور آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان اقدام به خودسوزی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ