مدافع گلزن پرسپوليس با پشت سر گذاشتن مصدومیت آماده یکی از تاریخی‌ترین‌ تقابل‌ها با نساجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک میانی مس رفسنجان با اشاره به حضور در این تیم، ابراز امیدواری می‌کند اتفاق خوبی را تا پایان فصل شکل دهند.
دروازه بان ایرانی-آلمانی فردا می تواند در یک دیدار دوستانه برابر تیم بورسیا دورتموند قرار بگیرد.
هاشمی‌ رفسنجانی روز بیست و پنجم تیر ۱۳۷۹ در مورد اتفاق عجیب افتادن چند خمپاره در فضای باز وزارت اطلاعات و نقش سازمان مجاهدین خلق نوشته‌است.
رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خاطره‌های شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود، تاکید کردند: شهدا الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند.
سردار اسعد بختیاری تا زمانی که به دستور رضاشاه دستگیر شود، در این خانه زندگی می‌کرد. حسین پژمان بختیاری هم مدتی همین‌جا زندگی کرده و بدون اغراق می‌توان گفت خاطرات تلخ او از این خانه بیشتر از خاطرات شیرینش است. شاید آه پژمان یقه سردار اسعد را گرفت که سبب شد این عمارت سال۱۳۰۷ از سوی دولت مصادره شود.
همه خاطرات پرسپولیس از هفته پایانی لیگ برتر شیرین و توأم با قهرمانی نبوده است.
پیکان در دو فصل گذشته دوبار موفق به برد سپاهان شده تا به نوعی گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.
غیر از سفرنامه‌ها، تاریخ روشنی از آن دوران وجود ندارد. عمده‌ترین سفرنامه در این زمینه سفرنامه و خاطرات حاج‌سیاح محلاتی است که سفری به خارج (اروپا، آمریکا و هند) داشته و دیده‌هایش مشابه دیگران است، اما پس از بازگشت به کشور، سفری طولانی از بوشهر تا بیشتر شهر‌های ایران در غرب و شرق انجام داده و با قلمی شیرین و روان، شرح این سفر‌ها را نوشته است.
سرمربی امیدهای استقلال از خاطرات تلخ و شیرین خود در شهرآورد پایتخت می‌گوید.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: آقای [رضا] امراللهی، [رییس دانشگاه خواجه نصیر طوسی]، امروز به من گفته بود که جلسه اخیر رهبری و آقای خاتمی، تلخ بوده و خواسته بود که برای تفاهم بیشتر به ایشان کمک کنم.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
مائوریسیو پوچتینو، مربی آرژانتینی، امیدوار است که بار دیگر بتواند روی نیمکت تاتنهام بنشیند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد شیرین کننده‌های مصنوعی که معمولا در غذا‌های فرآوری شده استفاده می‌شوند می‌توانند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد افزایش دهند.
عفت مرعشی نوشت: متاسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.
برخورد مهدی رحمتی با سپاهانی‌ها، فرصتی برای یادآوری خاطرات شیرین گذشته بود.
میرسلاو بلاژویچ آنقدر برای فوتبال ایران چهره جذابی داشت که حالا به بهانه درگذشت او فوتبال دوستان ایرانی خاطراتش را از گنجه خارج کنند و به احترامش گرد و خاک آن ها را پاک کنند و مروری به آن داشته باشند.
معاون اول دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: شخصیت فردی آقای حبیبی مورد احترام همه اعضای دولت بود و وزرا و معاونین رئیس جمهوری احترام خاصی برای آقای حبیبی قائل بودند. خودش هم راجع به مسائل فرهنگی و توسعه ای کشور و ساماندهی مسائل دولت نظرات بسیار خوبی داشت. به همین دلیل فارغ از اینکه معاون اول رئیس جمهور چه اختیارات قانونی دارد، چون اولین فردی بود که در این جایگاه قرار گرفت، طوری آنجا را سامان داد که در دوره های بعد که معاون اول های دیگری به جای آقای دکتر حبیبی قرار گرفتند، همان سامان را ادامه دادند.
مترجم رمان «داها» گفت: اثر حال و هوای سیاهی دارد که ازجمله اول «اگر پدرم قاتل نبود، من به دنیا نمی‌آمدم» تا جمله آخر ادامه می‌یابد که البته این صراحت در گفتار نویسنده به ریتم اثر و کشش آن نه‌تن‌ها لطمه نمی‌زند بلکه سبب جذابیتش هم می‌شود.
مهاجم باسابقه آبی‌پوشان امیدوار است خاطرات شیرین بازی مقابل تراکتور با لباس استقلال در جام حذفی را تازه کند.
نیمار روزهای خوب و بد فراوانی در سال های اخیر هنگام رویارویی با بایرن مونیخ داشته است.
فرهاد مجیدی در استادیوم الوصل فراموش نشدنی است. او سال های سال برای این تیم در لیگ برتر امارات بازی کرد و خاطرات شیرینی برای تماشاگران این تیم ثبت کرد.
مهدی رحمتی، در شرایطی به عنوان سرمربی آلومینیوم به اصفهان می‌آید که خاطرات بسیار شیرینی از دوره بازی در این شهر دارد.
مهدی رحمتی در شرایطی به عنوان سرمربی آلومینیوم به اصفهان می‌آید که خاطرات بسیار شیرینی از دوره بازی در این شهر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ