مهدی رحمتی در شرایطی به عنوان سرمربی آلومینیوم به اصفهان می‌آید که خاطرات بسیار شیرینی از دوره بازی در این شهر دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، برای آخرین و به منظور خداحافظی با هم تیمی‌هایش راهی این شهر شده است.
منابع دیپلماتیک از بازگشت هیئت مذاکره کننده ارتش سودان به جده برای از سرگیری مذاکرات با هیئت وابسته به حمیدتی خبر دادند.
عضو شورای شهر تهران گفت: با استفاده از امکانات موجود باید برنامه‌ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.
عضو شورای شهر تهران گفت: ۱۱۰ فقره از املاک شهرداری تهران که در دوره های گذشته به افراد واگذار شده بود به شهرداری بازگردانده شده است.
شهردار تهران درباره فساد ۲۰ هزار میلیارد تومانی مربوط به ادوار گذشته و برخورد با فساد در سه سطح توضیحاتی داد.
وزرای خارجه اتحادیه عرب، در نشست مقدماتی این اتحادیه در شهر جده عربستان، ضمن استقبال از بازگشت سوریه، اوضاع کنونی در فلسطین، سودان و لبنان را بررسی کردند.
معرکه‌گیری برای نمایش مار پدیده‌ای که سالها از سطح شهر حذف شده بود؛ امروز در میدان صنعت رویت شد.
سعید الهویی در دومین تجربه سرمربیگری لیگ برتری خود روز بسیار دشواری را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پشت سر گذاشت.
طرح ترافیک با تعرفه سال ۱۴۰۲ مصوبه شورای شهر از فردا صبح، دوشنبه ۱۴ فروردین ماه اجرایی می‌شود.‌
کاروان تیم فولاد خوزستان ساعت ۱۹ امروز وارد شهر اهواز می‌شود.
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
وزیر کشور با اشاره به اینکه هر شهر آلوده کشور باید برنامه خاص خود را برای حل مشکل آلودگی هوا داشته باشد، تصریح کرد: مسؤولیت نظارت بر این امر با محیط زیست است و وزارت کشور هم به این سازمان کمک می‌کند، بازگشت به روستا‌ها یک شعار مهم است.
اولین مورد اعدام در ملاءعام از سوی طالبان در شهر فراه انجام شد و حالا یک قاضی ۳۴ ساله طالبان می‌گوید که از زمان بازگشت به قدرت در اوت ۲۰۲۱ حدود ده‌ها حکم اعدام در ولایت غزنی صادر شده است.
حال جانلوکا ویالی رو به وخامت گذاشته و با بازگشت سرطان، او در کلینیکی در شهر لندن بستری شده است.
با وجود اینکه دولت محلی و واحد‌های امنیتی در شهر لیمان اوکراین به کار سخت برای بازگشت زندگی به حالت عادی ادامه می‌دهند، زمستان سختی در انتظار غیرنظامیانی است که به دلیل ویرانی‌های سنگین در شهر مانده‌اند.
لیونل مسی می گوید که حالا از زندگی و فوتبال در شهر پاریس لذت می برد و کاملا راحت است.
عصر امروز شاهد برگزاری بازی های هفته یازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در شهرهای مختلف خواهیم بود.
امروز چهارشنبه اولین کاروان حامل آوارگان سوری در لبنان از شهر عرسال در منطقه البقاع راهی سوریه شد.
معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره نحوه محاسبه هزینه‌ها در پارک حاشیه‌ای هوشمند گفت: سیستم پارک حاشیه‌ای هوشمند نظیر طرح ترافیک برحسب پلاک خوانی است. در صورت پارک خودرو، سیستم پلاک را رصد می‌کند و بدهی در سایت «تهران من» هر فرد طبق مدت زمان پارک خودرو، نشان داده می‌شود.
نخستین طرح جامع تهران در سال ۱۳۴۵ بود که موضوع تفاوت تراکم در شهر را به‌صورت رسمی مطرح کرد. در آن طرح محور‌های تراکم بالا، متوسط و پایین مشخص شده و بنا بود تا تهران طی ۲۵ سال به‌صورتی که برنامه‌ریزی‌شده، ساخته شود. باید این طرح در سال ۱۳۷۰ به پایان می‌رسید، اما یک‌دهه مانده به تاریخ پایان طرح، ساخت‌وساز‌های زیادی در تهران انجام شد، چراکه شهرداری نیز برای تامین هزینه‌های خود نیاز به درآمد داشت.
مهدی رحمتی، در شرایطی به عنوان سرمربی آلومینیوم به اصفهان می‌آید که خاطرات بسیار شیرینی از دوره بازی در این شهر دارد.
مدتی پیش هم مهدی بابایی، رئیس کمیته حفظ و گسترش فضای سبز و باغات شورای ششم شهر تهران، با اشاره به اینکه رویکرد صددرصد سلبی درخصوص حفاظت از قطع درختان را متوقف نمی‌کند، به انتقاد از مصوبه شورای پنجم در جهت حفظ باغات تهران پرداخته و گفته بود نگاهی را که رئیس شورای شهر تهران درخصوص خانه‌باغ‌ها و ساخت‌وساز در این حوزه دارند، قبول دارم؛ چون رویکرد صددرصد سلبی که دوره پنجم در حوزه حفاظت از درختان پیش گرفت، موفق نبوده است.
شهردار تهران گفت: ۷۵۳ پل شهر تهران از لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفتند و اکنون ۹۰ درصد پله های برقی با ایمنی کامل به مدار بازگشته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ