تایباد ـ همزمان با اربعین حسینی (ع) راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تایباد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
وزیر کشور گفت: اربعین به دلیل ارزش‌های ذاتی در معنویت و برقراری سلامت روح و روان، سلامت‌ساز است.
هزاران مسلمان به مناسبت روز عاشورا در مرکز کپنهاگ برای دفاع از قرآن راهپیمایی کردند.
تصاویری از راهپیمایی پرشور روز عاشورا در ضاحیه بیروت را مشاهده می‌کنید.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
دو فضانورد چینی نخستین راهپیمایی فضایی ماموریت «شنژو۱۶» را انجام دادند.
معاون اول رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی شرکت کرد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
حضور رئیس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران شرکت کرد.
رئیس قوه قضائیه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران حضور پیدا کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
شهرداری تهران در کنار خدماتی که برای راهپیمایی اربعین حسینی در مرزهای کشور و عراق ارائه می‌دهد، از راهپیمایی جاماندگان اربعین غافل نشده و خدمات شایسته‌ای را برای شهروندان در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از سرویس دهی رایگان پنج ایستگاه، به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی، موکب فرهنگی این منطقه در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا خدمت رسانی خواهد کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از استقرار ۲۸۰ نفر از آتش‌نشانان در ۴۶ نقطه برای برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
رئیس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران در مسیرهای پنج گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین استقرار دارد.
رئیس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران در مسیرهای پنج گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین استقرار دارد.
شهردار منطقه ۱۲ از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری این منطقه برای میزبانی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۳۵۴ نیرو اعم از کارکنان آماده خدمت به شهروندان خواهند بود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
شهردار منطقه ۱۵ از خدمت‌رسانی به زوار حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه می‌کند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به مسیرهای راهپیمایی روز اربعین اشاره کرد و از محدودیت‌های تردد و محدودیت‌های توقف در این روز گفت.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره محدودیت ترافیکی محور‌ها در طول برگزاری راهپیمایی نیز گفت: در خیابان شهدا، میدان شوش و خیابان شوش، خیابان فداییان اسلام و محور‌های اصلی راهپیمایی از نیمه‌شب همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشته و مکلف به پاکسازی مسیر هستند. اول باید پلیس راهور مسیر‌ها را پاکسازی کند تا بخش‌های امنیتی نیز بتوانند کار خود را انجام دهند. از ساعت ۲۴ روز ۲۵ شهریورماه این محدودیت برقرار خواهد شد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: برای مدیریت مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین ۵ قرارگاه را در مسیر راهپیمایی ایجاد می‌کنیم تا مدیریت بهتری داشته باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ