شمار زیادی از مردم افغانستان امروز سه شنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده ای در شهر کابل، هتک حرمت مقدسات اسلامی در سوئد را محکوم کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایان در ایالت کانوی نیجریه در اعتراض به جنگ افروزی غرب علیه نیجر با جنگ احتمالی نیابتی سران کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیجر مخالفت کردند.
خیل عظیم مردم یمن در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک راهپیمایی کردند و لابی‌های صهیونیستی را به عنوان مغز متفکر این اقدامات هتاکانه معرفی کردند.
هزاران تن از شهروندان اردنی در راهپیمایی گسترده مردمی در پایتخت اردن از مقاومت فلسطین و شهر جنین در برابر اشغالگران حمایت کردند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور غیرتمندانه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام وفاداری آنان به انقلاب اسلامی بود و شر دشمنان را از سر کشور کم کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
رئیس جمهور گفت: مردم مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و دشمن هم پیام این حضور حماسی را دریافت کرد.
تایباد ـ مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نسبت به گذشته باشکوه‌تر و قدرتمندتر است.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در بوشهر آغاز شد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان آغاز شد.
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، دقایقی پیش با حضور پرشور مردم تهران آغاز شد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند است.
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
زنان، مردان، کودکان و نوجوانان سنندجی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» مسیر میدان آزادی، پیاده راه فردوسی و میدان انقلاب را طی کردند.
راهپیمایی گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور برگزار شد و مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی در دست، انزجار خود را از دخالت غربی‌ها در امور داخلی ایران اعلام کردند.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی در سراسر کشور آغاز شد.
راهپیمایی مردم تهران در پی جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع)-۳
راهپیمایی مردم تهران در پی جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع)-۲
راهپیمایی مردم تهران در پی جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع)-۱
مردم تهران و سراسر کشور امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) را محکوم کردند.
مردم تهران و سراسر کشور امروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) را محکوم کردند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حضور مردم در صحنه همواره تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز و خط بطلانی بر اقدامات ضد منافع و مصالح ملی بوده است.
نمازگزاران و اقشار مختلف مردمی تهران همزمان با دیگر شهرهای کشور امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در پی حرکات هنجار شکنانه اخیر و اهانت معدودی از عناصر خود فروخته به ساحت مقدس قرآن کریم به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، مردم استان تهران در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه در شهر تهران راهپیمایی خواهند کرد و این مراسم از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار و در تمامی شهرستان‌های استان تهران نیز صورت می ‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ