گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۲ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۹ تا ۱۵ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲ تا ۸ مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
شکر، گوشت مرغ، تخم مرغ و گندم از خبرسازترین اقلام کشاورزی در هفته جاری بوده است. تخم مرغ و گندم تغییر قیمت داشته و تعیین نرخ جدید گوشت مرغ و شکر نیز در حال بررسی است.
بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر ۶۳ هزار تومان است.
ایلان ماسک با گذشت نزدیک به شش ماه از زمان تصاحب توییتر، در مصاحبه جدیدی اعلام کرد که روی یک کاناپه در طبقه هفتم کتابخانه شرکتی که به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده و توسط سگش اداره می‌شود، می‌خوابد.
قیمت محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.
داورزنی در این مصاحبه به مدیریت دولت در کنترل قیمت و عرضه اقلام مصرفی مردم اعتراض کرده و گفته در دوران جنگ کشور را با سیلوهای خالی گندم اداره کرده است اما حالا پیاز و سیب زمینی در مرزها می‌پوسد!!
به تازگی بانک مرکزی پس از گذشت بیش از چهار سال، نرخ تورم را از حصر خود خارج و جزئیات تغییرات قیمتی در یازدهمین ماه سال را اعلام کرد. تغییراتی که نسبت به دیگر مرجع آماری کشور، تفاوت‌هایی دارد؛ اما این رویکرد بانک مرکزی مبنی بر ارائه آمار تورم، قابل تقدیر است.
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن، اقلام گوشت گوسفند با ۲۱.۸ درصد، گوشت گاو یا گوساله با ١٣.٢ درصد، ماهی قزل آلا با ١٢.٢ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌ اند.
بر اساس اعلام سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد، قیمت گوشت در جهان به بیشترین رقم تاریخ خود رسیده است. برخی کشورهای اروپایی هم می گویند رشد قیمت گوشت فراتر از تورم آن کشورهاست.
یوزباشی، مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت گوشت به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و در حال حاضر گوشت قیمت مصوبی ندارد!
بخش کشاورزی در هفته جاری با نوسانان قیمتی بازار گوشت آغاز شد. وزارت جهاد کشاورزی بنا دارد با مدیریت بازار کالاهای اساسی مردم دغدغه کمتری در تامین مایحتاج خود در ماه مبارک رمضان داشته باشند.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
کشتی سوخوتای متعلق به نیروی دریایی تایلند اواخر روز یکشنبه در حال گشت زنی در سواحل این کشور بود که با جزر و مد شدید روبرو شده و قسمت زیادی از آن به درون آب رفت. نیروی دریایی تایلند اعلام کرده با همه امکانات در جستجوی یافتن ۳۱ ملوان و خدمه مفقود است. ۷۵ نفر از ۱۰۶ پرسنل حاضر در این کشتی به سلامت از آب خارج شده‌اند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است. به همین دلیل، نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت کردند.
این روزها خبرهای متعددی مبنی بر گران شدن قیمت دارو و حتی کمیاب شدن برخی از اقلام دارویی به گوش می‌رسد که برای مردم مشکلات فراوانی را ایجاد کرده به همین دلیل نمایندگان در راستای کاهش معضلات پیرامون دارو در کشور با لایحه معافیت واردات مواد اولیه دارویی، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده موافقت و البته شرایط این معافیت را مشخص کردند.
قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تازه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار 53 هزار و 200 تومان اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ