جمعی از مقامات کشوری و لشکری صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در مرکز رشد و نوآوری نوشهر در جریان آخرین دستاوردهای دانش بنیان ها و واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت.
بازدید کیومرث هاشمی و محمودخسروی وفا از اردوی تیم ملی تیراندای
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به عربستان از سفارت ایران در ریاض بازدید کرد.
بازدید از روند پیشرفت سه پروژه عمرانی در اراضی عباس آباد
تصاویری از بازدید رئیس جمهور از خودروهای هیبریدی در حیاط دولت را مشاهده می‌کنید.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از خبرگزاری مهر بازدید و به سواات خبرنگاران پاسخ داد.
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
متأسفانه مقامات افغانستان اجازه بازدید از مخزن سد کجکی را که در تصاویر ماهواره‌ای مشخص است ذخایر آبی مناسبی دارد، به تیم فنی ایران ندادند.
رئیس پلیس راهور فراجا از مرز مهران و جاده‌های منتهی به مهران بازدید و موضوعات مربوط به زیر ساخت‌های استان های مرزی و ترافیک را بررسی کرد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در بازدید از مؤسسه خیریه کهریزک گفت: اساس نظام هستی عشق و محبت است و انسانیت با عشق منسجم می‌شود و کاری به ملیت و مذهب ندارد.
معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: هیأت فنی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از سال ۱۳۵۱ از محل ایستگاه آب‌سنجی دهراود در بالادست سد کجکی بر روی رودخانه هیرمند بازدید به عمل آورد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
به گفته مقامات آمریکایی و صهیونیستی مک‌گورک در تاریخ ۸ مه از مسقط بازدید کرده و همچنین سفری به اسرائیل داشته است تا گفت‌وگویی با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی داشته باشد.
به نظر می‌رسد نتانیاهو از قراردادن کابینه‌اش در حاشیه لذت می‌برد. با این حال، همانطور که کانال ۱۲ اسرائیل این هفته گزارش داد، نتانیاهو از سفر گالانت به ایالات متحده برای دیدار با مقامات دفاعی این کشور جلوگیری می‌کند. براساس این گزارش، نتانیاهو همه وزرای خود را از ملاقات در واشنگتن یا امارات متحده عربی تا زمانی که از خودش برای بازدید از آنجا دعوت نشده باشد، منع کرده است. این هفته بار دیگر در مورد دعوت کاخ سفید از نتانیاهو از جیک سالیوان سوال شد، اما سالیوان جواب مشخصی نداد.
هیات عربستان سعودی در هفته گذشته از سفارت و اماکن دیپلماتیک خود بازدید نمود و متقابلا هیات فنی جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد مقدمات بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، کنسولگری کشورمان در جده و دفتر نمایندگی کشورمان نزد سازمان کنفرانس اسلامی به عربستان سعودی سفر نمود.
هیات فنی ایران هفته جاری برای بازدید از سفارت خانه تهران در ریاض و فراهم کردن مقدمات بازگشایی سفارت ایران در عربستان، راهی این کشور خواهد شد.
سعودی‌ها ۱۳ اسیر یمنی را همزمان با بازدید مقامات عمانی از صنعا آزاد کردند.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
رئیس ستاد کل ارتش عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از محل حادثه تروریستی در کرکوک بازدید کردند.
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد، مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید کنند و کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.
در جریان این بازدید رئیس عدلیه همچنین به دادستان‌ها و مقامات قضایی سراسر کشور دستور داد به صورت مستمر از بازداشتگاه‌هایی که عناصر اغتشاشات اخیر در آنها نگهداری می‌شوند، بازدید به عمل آورند و به صورت کامل در جریان کم و کیف روند رسیدگی به پرونده این افراد قرار گیرند.
سرلشکر راجش موگه از مقامات عالی رتبه ارتش هند و هیئت همراه خود، از دانشگاه عالی دفاع ملی کشومران بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ