مرتضی شاهمیرزایی ضمن تشریح دستاوردهای یک سال اخیر، چشم‌انداز و برنامه‌های آینده این صنعت گفت: متخصصان ایرانی سکان پتروشیمی را به‌دست گرفتند و این صنعت را بدون خللی اداره کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: دلالان و صرافی‌های متخلف به‌دنبال آشفتگی بازار هستند تا از بحران خودساخته سوء‌استفاده کنند.
الاتفاق که سکان هدایت خود را به استیون جرارد سپرده، نیمکتش را با ۴ مربی انگلیسی تکمیل کرد.
سپردن سکان دستگاه سیاست خارجی ترکیه به هاکان فیدان، اتفاق مهمی بود که می تواند نشانه هایی از رویکردها و تصمیمات سیاست خارجی اردوغان در مورد منطقه و جهان را به نمایش بگذارد.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن به شدت بیانیه سران اتحادیه عرب را مورد انتقاد قرار داد.
در پایان لیگ برتر قایقرانی دراگون‌بوت بانوان در دریاچه آزادی آوش خلیج فارس قهرمان رده سنی آزاد و سکان تهران قهرمان رده سنی بزرگسال شدند.
سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت در بیانیه پایانی خود در هیروشیما تأکید کردند که برجام مفیدترین راه‌حل دیپلماتیک برای مسئله هسته‌ای ایران است.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که اگر به چالش‌های کنونی این کشور رسیدگی نشود، حزب راست‌گرای افراطی فرانسه می‌تواند قدرت را از سیاستمداران میانه‌رو برباید.
باتلر نخستین زنی است که سکان این نهاد جاسوسی را برعهده می‌گیرد. وی در حال حاضر معاون رئیس ام‌آی۵ است و از ماه آینده کار خود را بi عنوان جانشین جرمی فلمینگ آغاز خواهد کرد.
جمع‌بندی‌های فدراسیون فوتبال در خصوص نیمکت تیم ملی، احتمالا به انتخاب دوباره یک سرمربی اروپایی منجر می‌شود.
به نظر می‌رسد قرار است سکان هدایت تیم ملی دوباره به یک مربی خارجی برسد.
جمعی از کارشناسان و فعالان بازار سرمایه با انتشار نامه‌ای به سران قوا نسبت به برخی اقدامات علنی گروهی علیه شفاف‌سازی معاملات در صنعت خودرو و جلوگیری از حذف رانت و قیمت‌گذاری دستوری هشدار دادند و اعلام کردند: قیمت‌گذاری دستوری ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی رانت از نصیب ویژه‌خواران کرده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: به دلیل سکون نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها تا چهارشنبه در کلان‌شهرها ادامه دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در شهرهای صنعتی مثل تهران، اصفهان، اراک، تبریز، قزوین و کرج سکون نسبی هوا سبب افزایش غلظت آٖلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و انباشت آلاینده‌های جوی در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی استان تا روز جمعه چهارم آذر خبر داد.
در حالی که قدرتمندترین و صنعتی ترین کشورهای جهان در بالی اندونزی برای اجلاس سران G20 گردهم آمده‌اند، بانوی اول کشور میزبان در حین ورود به این نشست دچار حادثه شد.
یک منبع آگاه عراقی امروز شنبه اعلام کرد که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به طور موقت ریاست سازمان اطلاعات عراق را برعهده گرفته است.
یک منبع آگاه عراقی امروز شنبه اعلام کرد که محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به طور موقت ریاست سازمان اطلاعات عراق را برعهده گرفته است.
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
رئیس جمهور در مراسم روز ملی صادرات گفت: دیروز در صنعت نظامی گرفتار سیم خاردار بودیم، اما امروز در نیویورک و سمرقند یکی از خواسته‌هایشان این است که یکی از صنایع‌ نظامی‌مان را به آن‌ها بفروشیم. می‌گویند ما شنیده‌ایم که صنایع نظامی شما پیشرفته‌ است و با بقیه کشورها فرق دارد.
بازگشت کارلوس کی‌روش به سکان هدایت تیم ملی دعوت دو مدافع محبوبش را به همراه داشت.
انتظار می‌رود خانم لیز تراس ساعت ۱۱.۳۰ به وقت گرینویچ به عنوان رهبر بعد محافظه‌کاران و نخست‌وزیر آتی انگلیس معرفی شود و سکان هدایت این کشور را در بحبوحه افزایش هزینه‌های زندگی، ناآرامی صنعتی و رکود بر عهده بگیرد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ