سامان قدوس در پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ برنتفورد را ترک می‌کند و از اول جولای بازیکن آزاد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی که برای لورکوزن حکم لیونل مسی را داشت، راهی آستون ویلا خواهد شد.
به احتمال فراوان طی روزهای آینده شاهد جدایی علیرضا رضایی گلر استقلال از این تیم خواهیم بود.
یاسین بونو و یوسف النصیری، دو بازیکن تیم ملی مراکش، در بازار نقل و انتقالات تابستانی جاری در آستانه جدایی از سویا هستند.
درست است که این روز‌ها سیداحمد، به‌عنوان نتیجه امام، جایی در بین خبر‌های ورزشی و فوتبالی دارد؛ ولی این رشته ورزشی در خانواده امام از دیرباز مورد توجه بوده و حتی یکی از فرزندان امام به‌صورت حرفه‌ای تا پای رسیدن به تیم ملی هم پیش رفته است.
دو بازیکن دیگر از تیم فوتبال نساجی جدا شدند.
ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است.
به نظر می‌رسد هفت بازیکن منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا خواهند شد.
علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.
عملکرد سه بازیکن تیم ملی فوتسال در لیگ اسپانیا باعث شده است تا توجه رسانه‌های این کشور به فوتسال ایران بیشتر بشود؛ تا جایی که از ایران به عنوان جایگزین بازار برزیل و آرژانتین یاد می‌شود.
باشگاه الهلال عربستان با پیشنهاد سه ساله به دنبال جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران است. این در حالی است که او با پورتو قرارداد دارد و سرمربی این تیم مخالف جدایی این بازیکن است.
سالم الدوساری، بازیکن الهلال و تیم ملی عربستان، پس از جدایی هروه رنار از عربستان برای او یک پیام احساسی نوشت.
ایمن حسین، بازیکن تیم ملی عراق، پس از جدایی از المرخیه، به الجزیره امارات پیوست.
انتقال علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فاینورد به باشگاه پاناتینانیکوس یونان منتفی شد.
یک رسانه بلژیکی اعلام کرد باشگاه شارلوا بلژیک با علی قلی زاده بازیکن ایرانی خود معامله بدی خواهد داشت.
بازیکن آینده دار تیم ملی جوانان از انگیزه هایش برای پیشرفت در ادامه کار خود می گوید.
سرمربی تیم فوتبال فاینورد به احتمال جدایی بازیکن ایرانی خود در نقل و انتقالات زمستانی واکنش نشان داد.
در حالی که خبرها حاکی از تلاش باشگاه پاناتینایکوس یونان برای جذب علیرضا جهانبخش است، این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که از بودن در فاینورد خوشحال است.
دو بازیکن ازبکستانی شاغل در لیگ ایران جایی در فهرست تیم ملی کشور خود ندارند.
وضوع مورد بحث مشخصا درباره مهدی قایدی و سعید صادقی است؛ دو بازیکنی که در ابتدای همین فصل به جمع بازیکنان استقلال و پرسپولیس پیوسته و هر دو هم جایی در اردوی تیم ملی ندارند. موضوع مشترک درباره این دو بازیکن، عدم حضورشان در ترکیب تیم ملی نیست، بلکه شایعاتی است که پیش‌تر مطرح و ادعا شده بود این دو، به هوای فیکس بازی‌کردن در تیم ملی ایران، به استقلال و پرسپولیس پیوسته‌اند.
وقتی خبر آمد که محبی نیز به همراه دو استقلالی دیگر از فهرست تیم ملی کنار گذاشته شده و در اردو حضور ندارد، برای هواداران استقلال این پرسش بزرگ به وجود آمد که چرا و به چه دلیل چنین بازیکن باکیفیتی که در هفته‌های اخیر بی‌گمان به یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال تبدیل شده، جایی در ترکیب تیم ملی ندارد؟
چند بازیکن سرشناس حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جایی در فهرست سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی مینی‌کمپ در تهران ندارند.
تیم یونانی در خبری رسمی نوشت: باشگاه آ. اک با کریم انصاری فرد به توافق مشترک رسید تا این بازیکن قرارداد خود را فسخ کند و از این تیم جدا شود. ما آرزوی موفقیت در ادامه راه برای انصاری فرد را داریم.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی قطر درخواست جدایی از این تیم را داده و مدیران باشگاه به فکر فروش او هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ