روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایلی‌کهن، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان در دو هفته ابتدایی متفاوت ظاهر شده و شانسش برای قهرمانی از پرسپولیس هم بیشتر است.
سپاهان در جریان بازی مقابل تراکتور برتری کاملی نسبت به حریف قدرتمند خود داشت و توانست افتتاحیه لیگ برتر را رؤیایی شروع کند؛ شروعی که البته برای رقبای سپاهان در مسیر کسب قهرمانی این فصل ترسناک بود. زدن سه گل در ابتدای لیگ آنهم به تیمی که با خمز برای فتح جام آمده ، پیامی واضح برای پرسپولیس، استقلال و سایر مدعیان قهرمانی فرستاد
پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف نساجی و مس خواهند رفت.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهارنظر درباره شرایط گلزنان فصل جاری این تیم گفت: تمرکز تیمی باعث افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری شده است.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اظهارنظر درباره شرایط گلزنان فصل جاری این تیم گفت: تمرکز تیمی باعث افزایش شانس قهرمانی پرسپولیس در فصل جاری شده است.
روزنامه اوجوگو پرتغال نتایج دو تیم استقلال و سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر و شانس قهرمانی این دو تیم را منعکس کرد.
تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته آخر کشید و پرسپولیس و سپاهان شانس رسیدن به جام دارند.
با پیروزی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان تعیین تکلیف قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر به هفته آخر کشیده شد. استقلال با وجود پیروزی برابر مس شانس قهرمانی را از دست داد.
در یک هفته مانده به پایان بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر، سه تیم شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند و سه تیم هم برای بقا در لیگ و سقوط نکردن به دسته اول تلاش می کنند.
ژوزه مورایس ترکیب سپاهان را در غیاب دو بازیکن اصلی این تیم اعلام کرد.
آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
تیم فوتبال پرسپولیس که مدعی اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر است، در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد پیکان را شکست دهد و صدر جدول را از رقیب اصلی‌اش پس بگیرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در دیدار برابر پارس جنوبی دچار دردسرنخواهد شد گفت: از بین سه گزینه قهرمانی شانس تیم اصفهانی بیشتر است.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
هافبک تیم پرسپولیس با بیان اینکه پیروزی امروز ما را امیدوار کرده است گفت: حریف ما در هفته های بعد سپاهان است و باید بازیهایمان را با برد به پایان برسانیم.
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
سرمربی سابق سپاهان معتقد است این تیم بیشترین شانس قهرمانی در لیگ برتر را در اختیار دارد.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حساس لیگ برتر در هفته‌های پایانی گفت: هر چند سپاهان شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود اما ممکن است برابر تیم‌های نه چندان مطرح امتیاز از دست بدهد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
عملکرد فوق‌العاده سپاهان در سه بازی اخیر این تیم را به شانس جدی قهرمانی تبدیل کرده است.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حتی اگر 5 درصد هم شانس رسیدن به تیم ملی را در جام جهانی داشته باشد تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ