طبق اخباری که درباره تحویل این جنگند‌‌‌ه‌‌‌ها منتشر شده بود باید در فروردین ماه اولین دسته جنگنده‌ها به ایران تحویل داده می‌شد. اما به نظر می‌رسد چند عامل باعث شد که تحویل این جنگنده‌‌‌ها به تعویق بیفتد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر اراکی ها از استقلال خوزستان میزبانی می‌کنند.
با امضای قرارداد فی مابین کمیته پاراالمپیک آسیا و برگزارکنندگان پنجمین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان، قزاقستان به صورت رسمی به عنوان میزبان این بازی ها انتخاب شد.
میزبانی از بزرگترین هلدینگ گردشگری روسیه در ایران با هدف افزایش تعاملات گردشگری و زمینه‌سازی جذب سرمایه‌گذار همزمان با آغاز لغو روادید رسمی گروهی دو کشور انجام شد.
رودخانه سن بعد از ۱۰۰ سال شاهد رقابت شناگران در المپیک خواهد بود.
وزیر دفاع روسیه در راس هیئتی بلندپایه به منظور شرکت در هفتادمین سالگرد «روز پیروزی»  کره شمالی، به پیونگ‌یانگ سفر خواهد کرد.
استونی برای نظامیان ناتو از دیگر کشورها منطقه اسکان جدید خواهد ساخت.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
سرخ‌های تهران و تبریز باید خیلی زود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۱۶ هزار توسط مرزبانان حوزه استحفاظی تایباد خبرداد.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
بندرعباس- فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری یکی از سرشبکه ها و سرباندهای قاچاق سوخت هرمزگان، توسط مرزبانان هرمزگان خبر داد.
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
ماهشهر- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف ۳۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از توقیف ۵ فروند شناور و کشف ۱۹ عدد مشک ماری شکل حامل ۹۶۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
آبادان - فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک عدد چتری برزنتی حاوی ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند خبر داد.
تایباد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: نیروهای هنگ مرزی تایباد ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از خودروهای ترانزیتی کشف و ضبط کردند.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد بیش از ۶۳ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ