ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم پایه‌گذاری برتری تیمش مقابل اسپورتینگ با یک اتفاق نگران کننده مواجه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترومبوز ورید عمقی ایجاد کننده لخته خون در رگ است. این لخته خون در اعماق درون بدن و معمولا در پا‌ها شکل می‌گیرد.
چندی پیش دیو پولامبو و لزلی تیمبول با رومن فریتز در پادکست RxMuscle-The Truth In Bodybuilding در مورد رژیم غذایی سیب و جراحی‌های تعویض مفصل ران وی صحبت کرده بودند. لزلی که یک روان درمانگر است از رومن پرسید که چگونه پس از جراحی توانست از فاز افسردگی خود خارج شود؟ فریتز در پاسخ می‌گوید: ” تقریبا یک سال نمی‌توانستم بدون لنگی یا درد راه بروم. من بین درد گیر کرده بودم …؛ و دیگران به من می‌گفتند وقتی جراحی می‌کنی، زندگیت به پایان می‌رسد، بنابراین من هم همین حس را در خودم داشتم”.
رگ به رگ شدن مچ پا می تواند باعث درد و تورم زیادی شود. این آسیب معمولا در طول شب حادتر شده و در این میان متخصصین راهکارهایی مراقبت از مچ پای متورم ارائه می کنند که به کار بستن آن ها می تواند روند بهبود این آسیب را تسریع کند.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
مقاومت ارسلان مطهری برای بازی کردن با درد در دقیقه 32 شکست و در حالی که اشک و حسرت در چهره‌اش نمایان بود، از ساپینتو خواست تعویضش کند.
پروفسور «جیمز کاکس» (James Cox)، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: کشف اولیه ریشه ژنتیکی فنوتیپ منحصربه‌فرد کامرون، یک پیروزی و لحظه‌ای بسیار هیجان‌انگیز بود، اما یافته‌های کنونی، شرایط را جالب‌تر می‌کنند. با درک دقیق آنچه در سطح مولکولی اتفاق می‌افتد، می‌توانیم درک بیولوژی را آغاز کنیم و این امر، فرصت را برای کشف دارویی فراهم می‌آورد که شاید روزی بتواند تأثیرات مثبت گسترده‌ای را بر بیماران داشته باشد.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
امیرخان متقی، ‏سرپرست وزارت امور خارجه‌ی طالبان در اشاره به حق‌آبه ایران گفت همان اندازه که دل‌سوز مردم خود هستیم، دل‌سوز مردم سیستان و بلوچستان نیز هستیم و درد آن‌ها را درد خود می‌دانیم.
در صورت گلودرد بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب، به این معنی است که بالش از کنه‌های خانگی پر شده و در صورت درد گردن به این معنی است که بالش مناسب نیست یا خیلی کهنه شده است و در هر دو مورد بالش باید تعویض شود.
یک مربی فوتبال درباره دو مهاجم خارجی پرسپولیس می‌گوید مهاجمان خارجی پرسپولیس حتی به درد تعویضی هم نمی‌خورند.
چه رنگ‌هایی در طبیعت جذابیت را افزایش می‌دهند، چرا اکثر ما آبی را دوست داریم و استفاده هوشمندانه از رنگ چگونه به سلامت و کیفیت زندگی مان کمک می‌کند؟ در ادامه با علم شگفت انگیز پشت رنگ‌ها بیش‌تر آشنا می‌شویم.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
وویژیک شزنی، دروازه بان یوونتوس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه تعویض شد.
مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن با تشدید مصدومیت قبلی اش مجبور به ترک زمین شد.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن، علاقه دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در بیمارستان شهید لبافی‌نژاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی، از پرستاران مجموعه تقدیر کرد.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
دیبالا بعد از زدن ضربه پنالتی به دلیل گرفتگی عضله، درخواست تعویض کرد و اینک به نظر می رسد که جام جهانی یک ستاره دیگر خود را هم از دست داد.
الهه دختر جوان ۲۶ ساله‌ای است که به امید اصلاح خط لبخند و تزریق ژل، به یکی از همین پزشکان عمومی مراجعه می‌کند و حالا ماه‌هاست به خاطر ژل تاریخ‌مصرف‌گذشته و تزریق اشتباه آن در صورتش، حسرت خندیدن به دلش مانده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ