هافبک باتجربه گل گهر سیرجان اعلام کرد در هر تیمی حضور داشته باشد، برای موفقیت آن تیم تلاش خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - مربی تیم ملی عراق پس از پیروزی تیمش در مصاف با هنگ‌کنگ گفت: از بازی در ایران خوشحالیم و از عملکرد بازیکنانم در اولین مسابقه راضی هستم.
تختی در گفتگو با خبرنگار «کیهان ورزشی» گفت: «هیچ‌چیز نمی‌تواند مرا خوشحال کند؛ پول، مدال طلا، عشق و حتی عشق! نسبت به این مردمی که به فرودگاه آمده‌اند، احساس شرمندگی می‌کنم. راستی چقدر محبت بدهکارم؟! من چرا باید کشتی بگیرم؟! چرا باید همراه تیم مسافرت کنم تا سبب این همه مراجعت باشم؟ اگر پاسخ به این پرسش را می‌دانستم من هم می‌توانستم ادعا کنم، چون دیگران هستم...
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هواداران باشم.
«منتظر محمد» بازیکن عراقی که به تازگی به تیم استقلال پیوسته با ابراز خوشحالی از حضور در ترکیب این تیم گفت: امیدوارم بتوانم با تلاشم پاسخگوی حمایت هوادان باشم.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می‌کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
مربی جدید نساجی مازندران امیدوار است نتایج خوبی برای خوشحالی هواداران این تیم در فصل جدید کسب کنند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان کرواسی گفت: از بازگشتم به کرواسی راضی و خوشحال هستم و می‌توانم در این تیم موفق باشم.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی امارات، پاسخ جالبی به شایعه حضورش در برزیل داد.
مارک آندره تراشتگن از اینکه در غیاب مانوئل نویر به پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان رسیده، خوشحال است و گفت که باید ثابت کند لایق پوشیدن این پیراهن است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از برد مهم تیمش مقابل یوونتوس تاکید کرد این نتیجه هم نمی تواند ناراحتی باخت هفته قبل را از بین ببرد
سنگربان تیم فوتبال فولاد خوزستان از اینکه همچنان سنگربان شماره یک تیم است ابراز خشنودی کرد.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.
تبریز- سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز بازیکنانم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند گفت: از بازی شاگردانم راضی هستم و کسب یک امتیاز خوشحال کننده است.
ولید الکراکی، سرمربی مراکش، بعد از شکست مقابل کرواسی در رده‌بندی جام جهانی گفت تیمش از این باخت درس می‌گیرد ولی افتخار می‌کند که یکی از چهار تیم اول دنیا است.
تئو هرناندز، مدافع تیم ملی فرانسه، مدعی شد برای خوشحالی برادش به دنبال کسب عنوان قهرمانی است.
سرمربی آرژانتین با انتقاد از سبک بازی هلند، اعلام کرد که انتظار چنین سبکی از فن خال و تیمش نداشت.
هری مگوایر، مدافع تیم ملی انگلیس، می‌گوید از این که تیمش در صدر جدول گروهش قرار دارد راضی است.
شادی گل یک مساله شخصی است و باید دید بعد از گل چه اتفاقی رخ می‌دهد. وقتی که اینجا هستیم، می‌خواهیم مردم را خوشحال کنیم. تیم ملی برای ایران است. ما پایبند به همه چیز هستیم
مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با اظهار خوشحالی از همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش گفت: زمان کمی برای آماده‌سازی تا جام جهانی داریم ولی کی‌روش ایران را به خوبی می‌شناسد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: خوشحالم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد و منتظر اعلام برنامه این مربی هستیم.
سرمربی تراکتور معتقد است دیدار سختی مقابل آلومینیوم خواهند داشت.
بازیکن مس رفسنجان می گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم در حال حاضر ۶ امتیازی بود و شرایط خوبی را سپری می کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ