رایان رینولدز و راب مک‌النی، دو ستاره هالیوود و مالکان باشگاه رکسهام 17 میلیون پوند از دولت ولز کمک مالی دریافت خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اسپورت می‌گوید در مذاکرات بارسا و سیتی برای انتقال ژوائو کانسلو به بلوگرانا تغییری ناگهانی رخ داده و این مدافع پرتغالی به بارسا منتقل خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صهیونیست‌ها با کمک آمریکایی‌ها تلاش کردند که ایران را خطری برای منطقه نشان دهند، اما این پروژه شکست خورد و آنان بازنده بهبود روابط ایران و عربستان هستند.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: بهره‌برداری و راه‌اندازی از معدن سریدون به‌عنوان یکی از معادن بزرگ مس ایران ظرف چندماه آینده و در دولت سیزدهم شروع خواهد شد.‌
الهلال عصر در ال‌کلاسیکو عربستان به تساوی دو بر دو مقابل الاتحاد جده دست یافت و فاصله النصر تا صدر جدول را کاهش داد.
گوستاوو واگنین، ستاره برزیلی تراکتور، با دبل مقابل مس چهره شماره یک تیمش بود.
پلتفرم‌های خارجی همچنان مورد تایید ارگان بزرگی، چون صداوسیماست که حاضر است از اسکایپ برای ارتباط تصویری مهمان‌ها استفاده کند، اما به‌سمت پلتفرم‌های داخلی نرود. همچنین وزارت ارتباطات دولت نیز در روز‌هایی که پیام‌رسان‌های داخلی با مشکل رو‌به‌رو می‌شوند کمک پلتفرم‌های خارجی، چون اسکایپ را می‌طلبد.
وزیر ورزش در سفر به استان خوزستان کمک بزرگی به باشگاه استقلال ملاثانی داشت.
معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: پژوهش و آمایش سرزمین در حوزه کارآفرینی می‌تواند کمک بزرگی درجهت رونق شغل در هر بوم و منطقه‌ای باشد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت کلی به دو موضوع ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و ارتقای ایمنی ترددها تقسیم می‌شود.
دانشمندان پس از سال‌ها وجود یک حفره ۹ متری را درون هرم بزرگ جیزه تأیید کردند، اما با کدام فناوری به این موفقیت رسیدند؟
اولین جنجال داوری بزرگ این هفته مربوط به مسابقه صدرنشین مقابل نفت آبادان بود.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
طبیعت یک منبع بزرگ الهام و فناوری نانو روشی هیجان انگیز برای به کارگیری درس‌های آن است.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با تصویب و اجرای آیین‌نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت، کمک بزرگی به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولتی انجام می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در طول ۴۴ سال گذشته شیاطین برای مبارزه با انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کردند و حدود ۷۰ روز است دشمنی جدید به فرماندهی آمریکا بزرگ در درون و بیرون به دنبال شکل جدیدی از دشمنی هستند.
تبعات مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان ادامه دارد و بسیاری او را مشکل اصلی یونایتد می‌دانند.
کمک داوران ایرانی حاضر در جام جهانی با رئیس فدراسیون دیدار کردند.
تسهیل‌گری و آشنا کردن نیازهای صنایع بزرگ و شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند این دو قسمت را به هم نزدیک کند و دولت با خرید تضمینی نوآوری می‌تواند به خلاقیت شرکت‌های دانش بنیان کمک کند.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه رویکرد دولت مانند جهادگران، کمک به اقشار و طبقات ضعیف است، گفت: دولت برای رشد اقتصادی، تولید و اشتغال زایی کارهای بزرگی را شروع کرده است.
داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد علی‌رغم تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها در اوکراین، کشورهای بزرگ اروپایی در ماه گذشته هیچ کمک نظامی به اوکراین ارائه نداده‌اند.
بورس تهران معاملات امروز را در حالی با تابلوهای سبز به پایان رساند که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین در مجلس اعلام وصول شد.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ