اهواز - پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» بعد چند مراسم تشییع باشکوه در شهرهای اهواز، ایذه و صیدون در زادگاهش روستای «چلسرخ» برای همیشه آرام گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - با حضور باشکوه مردم در روستای چله سرخ صیدون، اقامه نماز بر پیکر شهید «محمد قنبری» به امامت آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید تشییع و قرار است تا لحظاتی دیگر به خاک سپرده شود.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» در حالی در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید برگزار شد که ازدحام چشمگیری در این مراسم ایجاد شده است.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» در روستای چلسرخ باغملک زادگاه این شهید تشییع شد و دختران این شهید مردم را تحت تأثیر قرار داده اند.
زرندیه- پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی پور» با حضور مردم و مسئولین استان مرکزی در زرندیه تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع که گریه بی امان دختران این شهید، جمیعت حاضر را تحت تاثیر قرار داد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه با حضور باشکوه و پرتعداد مردم تشییع شد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد و مادر وی بی تابی عجیبی از خود برای پسرش نشان می دهد.
اهواز - پیکر مطهر شهید مدافع امنیت، سرگرد محمد قنبری در شهرستان ایذه تشییع شد.
اهواز - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» از شهدای مدافع امنیت شهرستان ایذه در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
اهواز- تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان برگزار شد.
اهواز- مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» عصر امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان با حضور خانواده شهید برگزار شد.
جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.
اهواز - پیکر پاک شهید ستوانیکم «سعید ربیعی» مدافع نظم و امنیت در شهرستان اهواز تشییع شد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می‌شود.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس به نام "جانی بت اوشانا" که پس از ۳۹ سال شناسایی شده است، بعد از نماز جمعه این هفته تهران تشییع می‌شود.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، داوود جعفری از رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه تشییع شد.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که به دست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فروتقه انصاریه از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
یحیی به شهادت همین عکس ها، ناگهان پیر شد، اما این تغییر چهره، شاید به دلیل سن و سال هم باشد. گل محمدی یک مرد ۵۱ ساله است
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ