وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تمهیدات و تصمیم‌های مؤثر در دولت مردمی سیزدهم تعداد قابل توجهی از کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف تعطیل شده بودند به مرحله جدید تولید بازگشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اظهار شگفتی از برخی ادعا‌های مطرح شده در یکی از بخش‌های خبری، گفت: موضوع بازگشت به تحصیل این داوطلبان که صلاحیت علمی آن‌ها رد شده است، مربوط به تعداد زیادی از داوطلبان خواهد بود و فقط در روز‌های اخیر ۵ دستور موقت جدید برای بازگشت به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار که در هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری رأی قطعی مردود علمی دریافت کرده‌اند؛ توسط شعبه ۲۸ دیوان عدالت اداری صادر شده است.
موشک فالکون ۹ بدون مشکل و با حمل ۱۵ ماهواره استارلینک از روی زمین بلند شد و مرحله بالایی آن بر اساس برنامه‌ریزی‌ها به‌خوبی و ۹ و نیم دقیقه بعد از پرتاب به زمین بازگشت و به صورت عمودی روی سکوی بدون سرنشین متعلق به اسپیس ایکس و لنگرانداخته در بندری در فلوریدا فرود آمد.
تعداد زائران ایرانی که تا پایان امروزاز عربستان خارج می شوند  از ۳۰ هزار نفر عبور می کند.
تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس در انتظار حضور علیرضا بیرانوند در این باشگاه هستند.
معاون وزیر حج عربستان بر دنبال کردن سازوکار تعیین تعداد حجاج هر کشور از سوی این وزارتخانه با هدف بازگرداندن این آمار به تعداد پیش از همه گیری کرونا تاکید کرد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به لطف الهی و در عملیات احیا یکی از مرزبانان زخمی حادثه برجک مزه سر سراوان به زندگی بازگشت.
سعید الهویی در دومین تجربه سرمربیگری لیگ برتری خود روز بسیار دشواری را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان پشت سر گذاشت.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از صفر به یک و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از شش به ۱۳ شهر رسیده است.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
پخش کنندگان این شایعه معتقدند ستاره جوان استقلال از تعداد دقایق بازی در لیگ بلژیک راضی نیست اما حسین‌زاده که به تازگی گلزنی کرده است، چرا باید راه رفته را برگردد؟
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
شرکت به‌پرداخت ملت در آذرماه سال جاری ضمن حفظ صدرنشینی خود به لحاظ میزان مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده، از نظر تعداد تراکنش‌ها نیز به جایگاه نخست PSP های کشور بازگشت.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: چند سال طول می‌کشد تا دقیقاً بدانیم چه تعداد از دانش آموزان جامانده از تحصیل به دلیل کرونا، به کمک این سازمان تحصیلات خود را ادامه دادند.
در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود ۲ ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!
بر اساس آخرین به روز رسانی ها، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز از ۰ به ۴ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۹ به ۲۶ شهر افزایش یافت.
شب گذشته (سه‌شنبه) تعداد محدودی از آشوب‌گران در برخی از خیابان‌های شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کردند که با حضور نیروهای انتظامی فضا به سمت آرامش بازگشت.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
شرکت راه آهن اعلام کرد: با شروع موج برگشت زائران اربعین حسینی (ع)، قطارهای خرمشهر-تهران به بیش از ۳ برابر ایام عادی افزایش یافت.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: پس از ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وثیقه است و کلیه مشمولانی که بخواهند در طول سال از کشور خارج شوند مبلغی را به عنوان ودیعه می‌گذارند و پس از بازگشت به آن‌ها عودت داده می‌شود، اما امسال خروج برای مشمولان زائر رایگان و بدون اخذ وثیقه است و تاکنون تعداد زیادی نیز توانسته‌اند به عتبات عالیات مشرف شوند.
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برنامه‌ریزی‌ برای زائرانی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند انجام شده و وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس به تعداد کافی در نظر گرفته شده است.
ایران خواهان جمع آوری و نگهداری سانتریفیوژ‌های نسل جدید خود در انبار تحت نظارت آژانس است، اما امریکا خواستار نابودی همه سانتریفوژ‌های مازاد بر آغاز برجام در سال ۹۴ و بازگشت تعداد سانتریفوژ‌های موجود ایران به سطح این زمان است.
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، از مجموع ۲۰ طرح حمایت شده در حوزه صنعت راهبردی، صنایع هوایی ۷ طرح و سایر صنایع ۱۳ طرح را به خود اختصاص داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ