شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۴۷۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۹ هزار و ۶۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۹۳۸۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳ هزار و ۴۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۸۷۷۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۶ هزار و ۳۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۴۵۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۷۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۲۷۰۱۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۹ هزار و ۶۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۳۲۵۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۴۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۶۴۹۲۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۸۷۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۴۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۷۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۳۵۵۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۸ هزار و ۲۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۲۱۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۲۱۸۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۳۸ هزار و ۷۸۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۸۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۱۸۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.
مجید عشقی با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: با توجه به معاملات مستمر سیمان و فولاد در بورس کالا، پروژه‌های این طرح به راحتی می‌توانند همه نیاز خود به محصولات را در قالبی شفاف و از طریق بازار سرمایه تامین کنند.
عشقی درخصوص واریز سود شرکت ها از طریق سامانه سجام، گفت: تاکنون بحث پرداخت سود شرکت‌ها از طریق سامانه سجام با مشکلات زیادی از نظر زیرساختی مواجه بود اما با پیگیری‌های انجام شده این مسئله رفع شد، به‌طوری که تاکنون نیز ۲۳۰ شرکت سود خود را از طریق این سامانه پرداخت کردند.
مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: افرادی که سال گذشته قادر به دریافت سود سال ۹۸ سهام عدالت نبودند، سود آنها در اسفند امسال به همراه سود سال ۹۹ به حساب آنها واریز خواهد شد.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در هفته گذشته این دوباشگاه در هیئت واگذاری سازمان خصوصی سازی ارزش گذاری شدند و روز گذشته نیز صورت‌های مالی این دو شرکت نیز در سامانه کدال منتشر شد.عرضه اولیه سرخابی ها چه زمانی است؟
چند ماهی است که مسئولین وعده پرداخت سود سهام عدالت را به سهامداران می دهند و قرار بود این سود در روزهای ابتدایی اسفندماه به حساب سهامداران واریز شود. چرا سود سهام عدالت هنوز به حساب سهامداران واریز نشده است؟
اتفاق مهم و تاثیرگذار بر بازار‌های مالی در سراسر جهان و ایران جنگ روسیه و اکراین است که موجب رشد شدید قیمت کامودیتی‌ها شده؛ به طوری که آلومینیوم در سقف قیمتی حدود ۳۸۰۰ دلار، روی ۴۱۰۰ دلار، مس ۱۰۶۰۰ دلار و نفت تا ۱۲۰ دلار رشد کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ