شهردار منطقه ۱۲ از پروژه پیاده‌روسازی در خیابان ظهیرالاسلام، حد فاصل خیابان جمهوری تا خیابان قائدی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
باشگاه سپاهان قصد تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دارد.
وزیر نفت با بیان اینکه اگر در بهینه‌سازی مصرف خوب کار کنیم بخش اعظمی از ناترازی انرژی جبران می‌شود، گفت: ۳۶ میلیارد دلار پروژه در شورای اقتصاد برای بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف داریم.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و اسطوره تیم نیوکسل، از اولین بازی ساندرو تونالی در این تیم تعریف و تمجید کرد.
کرج- پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران -کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.
منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از تعرض ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس توافق با پلیس برای تعویض گذرنامه اربعین نیاز به مراجعه حضوری نیست.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، کارها بر خط انجام می‌شود و گذرنامه اربعین با پست ارسال می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در جلسه با وزیر ارتباطات عراق توافق‌هایی از جمله تأمین وای فای رایگان در برخی نقاط و تعریف بسته‌های رومینگ بهتر برای زائران اربعین صورت گرفت.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
اصفهان- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: درختان معارض با پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی جابه‌جا می‌شوند.
هر چیزی که باعث تعریق شما شود - سونا یا جکوزی، پیاده‌روی در یک روز گرم و ... - باعث از دست دادن مایعات بدن شما می‌شود. همینطور ورزش کردن نیز موجب گرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود و در نتیجه بدن شما عرق می‌کند تا گرما را دفع کند.
دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و رفاه شهروندان از طرح تعریض خیابان امام خمینی حمایت کرد.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
رشت- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه نوبت دهی الکترونیکی از امروز در آستارا راه اندازی شده است، گفت: تعریض و استحکام پل مرزی این شهرستان برای تحمل ظرفیت بیشتر در دستور کار قرار دارد.
جمیله کدیور نوشت: در شعار‌های معترضان اثری از شعار‌هایی با مضامین دینی نبود، بلکه در مواقعی تعریض به نماد‌های دینی نیز مشهود بود و این هشدار دیگری از واکنش‌ها به سوء عملکرد‌ها در این سالیان در بین طیف‌هایی از مردم است که خود را در کشور خود بی صدا دیده‌اند.
سمنان- سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، گفت: ۵۰ درصد عملیات ساخت پروژه تعریض و بهسازی محور چنداب گرمسار در غرب استان انجام شد.
مسئولان سعودی مسجد تاریخی الحریف واقع در بین شهر‌های العوامیه و القدیح را تخریب و محتوای آن را تخلیه کردند. مقامات سعودی علت تخریب این مسجد تاریخی را لزوم تعریض جاده‌های امتداد العوامیه تا قطیف ذکر کردند.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: نبود پیاده راه‌های مناسب برای خانواده‌ها و شهروندان یکی از مشکلات است و پیاده راه‌های تهران مخصوصاً در کوچه‌های مدارس ابتدایی باید تعریض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ