دادستانی تهران در راستای صیانت از حقوق عامه و رفاه شهروندان از طرح تعریض خیابان امام خمینی حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید فهمید که فلسفه این قانون چیست؟ حدود تعریف شده برای پوشش تا چه حد سلیقه‌ای است؟ مجازات‌های مزبور براساس چه منطقی است؟ نظرات مردم کجا لحاظ شده است؟ مخالفان طرح چه می‌گویند؟ تناسب جرم و مجازات در این موارد چیست؟ هدف از مجازات‌های مالی تامین منابع مالی بودجه است یا هدفی بازدارنده دارد؟ نظرات نخبگان فقهی، جامعه‌شناسی و... چیست؟
طی دو سالی که از انتخابات گذشته است،جامعه اسلامی مهندسین در بررسی عملکرد دولت سیزدهم یک بیانیه صادر کرده‌اند که آن هم در تعریف و تمجید از عملکرد دولت بوده است. در بخشی از این بیانیه که ۷ شهریور ۱۴۰۱ صادر شد، آمده است: دولت سیزدهم حقیقتاً دیگر بار شعار «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور رساند. در بُعد اقتصادی نیز جرأت و جسارت اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها که به عقیده بسیاری از کارشناسان، اصلاح این قیمت‌ها در اقتصاد ما ضروری است، از دیگر جنبه‌های مثبت عملکرد دولت است.»، اما پس از این بیانیه، آن‌ها نیز وارد روند سکوت شده‌اند.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی گاز گفت:سرمایه گذار باید بتوانند ۱۵ هزار بخاری راندمان پایین را در ماه تعویض و بخاری راندمان بالا را نصب و راه اندازی کند.
نوشادی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های سرشار سازندگان و پیمانکاران داخلی با حمایت دولت وارد عرصه بین‌الملل شود، گفت: باید به سمت تعریف کار و طرح در فراسوی مرزها حرکت کنیم.
اصفهان- معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: درختان معارض با پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی جابه‌جا می‌شوند.
شناسنامه قدیمی امام خمینی مربوط به دوران حکومت پهلوی است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تصویب طرح تعویض شناسنامه ها، شناسنامه دیگری برای ایشان با همان شماره شناسنامه صادر شد.
نخستین شناسنامه امام خمینی در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۳۰۴ از حوزه ۲ شهرستان خمین صادر شده است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مقرر گردید، شناسنامه‏‌های کلیه اتباع ایرانی تعویض و شناسنامه ‏های جدید با آرم جمهوری اسلامی جایگزین شود. این طرح در سال ۱۳۶۶ به معرض اجرا گذاشته شد.
یکی از نمایندگان نسبت به عملکرد کاملا یک‌جانبه صداوسیما در حمایت از وزیر صمت اعتراض کرد. کمتر کسی به این امر توجه کرد که این نیز رانتی بزرگ است که رسانه ملی به جای طرح بی‌طرفانه مسائل و ایفای نقش رسانه‌ای، وارد حمایت از وزیری شده که بحق یا ناحق از سوی مجلس در معرض استیضاح قرار گرفته است. این نیز «استفاده از امکانات عمومی برای امور شخصی» است. اگر معنای فساد را در کتاب‌ها یا اینترنت جست‌وجو کنید، مهم‌ترین تعریف آن همین است که اینجا نوشتم.
در طرح گواهی سپرده بر خلاف اوراق سلف نفتی شاهد هستیم که ما به ازای فیزیکی کالا در انبار موجود است و سلف فروشی نمی شود. علاوه بر متنوع سازی روش های فروش نفت به وسیله اوراق گواهی سپرده، امکان وثیقه سازی برای فاینانس، اخذ وام روی این گواهی ها و انجام معاملات ثانویه از جمله امکاناتی است که برای این ابزار مالی تعریف شده است.
سردار سیدتیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران خبر داده است. او گفت: قبل از هرچیز باید تاکید کنم که نباید درمورد موتورسیکلت سواران از واژه‌ها و عباراتی مانند جمع‌آوری و ساماندهی و ... استفاده کنیم. طرح‌هایی که اجرا می‌کنیم باید در راستای فرهنگ‌سازی و برخورد با تخلفات باشد. در واقع یعنی طرحی را اجرا کنیم که هم رفتار‌های ایجابی در آن تعریف شده باشد و هم رفتار‌های سلبی.
نحوه تعریف حساب وکالتی و واریز وجه برای شرکت در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، به‌ ویژه در رابطه با افراد دارای حساب وکالتی به‌نام ایران‌خودرو، شفاف سازی شد.
کلنگ زنی طرح تعریض پل شهدای گرگاب امروز با حضور حمیدرضا پولادگر، معاون وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر از جمله حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شاهین شهر و میمه، امام جمعه شاهین شهر و …برگزار شد.
منابع عبری از طرح جریان های افراط گرای صهیونیست برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در ایام عید پسح خبر دادند.
ستایشی با تاکید بر اینکه پرونده با مداقه از ناحیه بازپرس در حال بررسی و تحقیقات است، افزود: تحقیقات تا این مرحله طبق مدارک و مستندات حاکی از آن است که اختلافی میان افراد مجموعه باشگاه فوتبال وجود داشته و تعدادی از والدین توسط هدایتی که صورت گرفته با ۶ امضاء شکایتی را طرح و گلایه کرده‌اند که رفتار فرزندان ما تغییر کرده است و تمایل و رغبتی به شرکت در جلسات فرهنگی و انقلابی ندارند و به هیچ وجه نسبت به تجاوز و تعرض جنسی اشاره‌ای نشده است و هیچ یک از والدین مدعی تجاوز به فرزندانشان نشده‌اند.
عبدی نوشت: سکوت مطلق؛ به یاری آن می‌رود تا هر گونه که خواستند بِبُرند و بدوزند و در فضایی غیرشفاف، اموال و دارایی‌های عمومی مردم فقیر را به بخش‌های خصولتی و خصوصی ویژه و تحت عناوین گوناگون واگذار کنند. کارنامه این مجلس از این جهات بسیار برجسته است. ولی اگر هم طرح آنان تصویب نشود، جای نگرانی نباید داشته باشند، چون همان‌طور که طرح صیانت تصویب نشد ولی در عمل بدتر از آن به اجرا در آمد، این نیز در همان مسیر قرار خواهد گرفت. آیا هنوز دنبال تعریف فساد نظام‌مند هستید؟
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
اهواز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح تعویض پلاک‌ خودروهای قدیمی منطقه آزاد اروند به پلاک ملی منطقه اروند در دستور کار پلیس است.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تعریف ۲۷۹ پروژه کیفی در راستای تدوین طرح جهش کیفیت، گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از پروژه های موجود در این طرح مطابق با برنامه محقق شده است و ۳۰ درصد باقی مانده نیز تا انتهای دی ماه امسال محقق خواهد شد.
بندرعباس - معاون وزیر راه و شهرسازی از تعریف بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح برای بنادر کوچک در استان هرمزگان خبر داد.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه ۴۵ هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به ۶۰ میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»
این سخن که «اجاره نشینی یعنی خوش نشینی» که زمانی در کشور معنا داشت، در این روز‌ها کاملا بی معنا شده است. این جمله زمانی اعتبار داشت که رابطه موجر و مستاجر بر اساس قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ تعریف و تبیین می‌شد؛ اما با تصویب قانون موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ که از نگاه حمایتی به مستاجر فاصله گرفته شد و قانونگذار به سمت حمایت از مالکیت اشخاص بر اموال خود میل پیدا کرد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ