شوش- رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی بر اثر سقوط درون سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تولد پسری با یک سندروم عجیب و شروع آزار و اذیت‌ها به واسطه همین بیماری، حوادثی جبران‌ناپذیر را رقم زد. لیسا مک‌وی دختری که بعد نوشتن نامه خودکشی، به کام مرگ دعوت شد.
یک مرد 31 ساله در وصیت نامه خود نوشته است که بعد از مرگش می خواهد که کل پولش به نیمار برسد و بدین ترتیب ستاره برزیلی در صورت مرگ این فرد، صاحب سرمایه بیشتری خواهد شد!
زمانی قبل از دایناسورها، خزندگان باستانی به اندازه گوسفند در زمین زندگی می‌کردند. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که آن‌ها به دلیل فرسودگی دندان‌ها، گرسنه ماندند و منقرض شدند.
طبق افسانه، پس از مرگ اسکندر مقدونی، خواهرش که در اندوه غرق شده بود، سعی کرد با انداختن خودش در دریا به زندگی‌اش پایان دهد. با این حال، به جای اینکه با مرگ روبرو شود به یک پری دریایی تبدیل شد که قرار بود دریانوردان را در طول قرن‌های بی‌شمار و در پهنای وسیع هفت دریا قضاوت کند.
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
V ۱۳ Challenger تقریبا به طور تردیدناپذیر این افتخار را دارد که سریع‌ترین و قوی‌ترین موتور تک‌چرخ تولیدی جهان است، این وسیله عجیب نقلیه با موتوری ۱۰ کیلوواتی که می‌تواند سرنشین خود را مانند یک کیسه گوشت بدبخت را با سرعتی مرگبار در بزرگراه حمل کند، چیزی جز تغییر وزن برای کنترل فرمان و ترمز ندارد.
یک گربه بالای تیر چراغ برق بود که ناگهان به سمت زمین سقوط کرد و بر سر مردی که در آنجا حضور داشت افتاد که برخورد منجر به مرگ او شد.
"دایره مرگ" یک پدیده طبیعی عجیب است که در آن کلونی مورچه ها اساساً با دنبال کردن یکدیگر در یک دایره بی پایان خودکشی می‌کنند.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته شاهد یک اتفاق حیرت انگیز بود.
رئوف بداوی، وبلاگ‌نویس سعودی بدلیل انتشار یک مطلب انتقادی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. یک نوجوان ۱۷ ساله در عربستان به دلیل حضور در تجمع اعتراضی دستگیر شد و درحالی‌که وکیل هم نداشت، حکم مرگ او صادر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس/ رفتار‌های عاشقانه حیله‌ای برای جدایی/ کلاهبرداری هزار میلیاردی یک خانواده در قائمشهر/ بازی مرگ در سراسیمگی انتقال مواد مخدر/ رهایی از قصاص چشم مثل یک معجزه/ زعفران دزدی تاجر قلابی با برگ‌های خشک!/ شگرد عجیب تاجر قلابی برای سرقت از طلافروشی‌ها
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی، واکنش عجیبی به مرگ یک کارگر فیلیپینی داشته است.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش حواله خودرو/ قتل به خاطر یک نخ سیگار/ مرگ وحشتناک در سناریوی عجیب باج گیری!/ میهمانی شام ۷ میلیارد تومانی/ قتل ستاره کنار جهیزیه!/ تشکیل باند سرقت از خانه در زندان/ پدر بی رحم کودک ۶ ساله را به کام مرگ فرستاد!/ انکار مرد عطار در قتل زنی که می‌خواست لاغر شود
زن ۳۰ ساله گفت: نیلوفر هم با شنیدن این جمله به داخل اتاق رفته و در همان حال خشم و عصبانیت دست به خودکشی زده بود که در بیمارستان جان سپرد. اکنون فرشید در حالی مرا ترک کرده است که برادرم به جرم اخاذی و انتشار عکس‌های خصوصی در زندان به سر می‌برد و فرزندان نیلوفر هم مرا قاتل مادرشان می‌دانند. حالا هم عذاب وجدان دارم که چرا آشیانه یک زن دیگر را نابود کردم و..
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.
سال ۲۰۱۰، پیش از مرگ نلسون ماندلا، افرادی در اینترنت ادعا می‌کردند که مرگ نلسون ماندلا را به یاد می‌آورند. این افراد با اطمینان از خاطره‌ای صحبت می‌کردند که به سال ۱۹۸۰ باز می‌گشت و در آن از اخبار و فیلم‌هایی یاد می‌شد که مرگ نلسون ماندلا در زندان را بازگو می‌کرد. درحالی که که نلسون ماندلا ۱۹۹۰ از زندان آزاد شد و ۲۰۱۳ درگذشت.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.
مجری یک شبکه تلویزیونی در آرژانتین پس از شنیدن خبر درگذشت ملکه انگلیس در برنامه زنده به جشن و شادمانی پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ